Dokona domaćica

Dirt Eraser i drugo

“Zašto bi itko mislio da si dokona domaćica”, kaže Lana. “Najbolje da otvoriš kategoriju pod tim imenom.”

Rečeno-učinjeno. Hvala, Lana. Zato kopiram post o čudotvornoj spužvici iz intelektualne u domaćičku kategoriju:

Ljudi, znate što sam radila sinoć do pola dva? Čistila kuhinju! Kupila sam u DM neku čudotvornu spužvicu (dirteraser Miraclean, Vileda, na polici sa sredstvima za čišćenje). Moja kuhinja izgleda kao da sam kupila novu. Nešto divno, napokon spremanje koje ima cilj i vidi mu se kraj, protrljaš tom navlaženom  spužvicom, bez deterdženta, bez ičega, a površina ostaje blistavo čista. Isprobala sam na kuhinjskim elementima, staklu na pećnici, frižideru, pločicama, vratima, čak i na zidu (moji su zidovi obojani bojom Oikos, koja se neko vrijeme može i čistiti, skupa je, ali moraš puno rjeđe krečiti). Divno, divno! Iza mene ostajao je trag čistoće a sve za tili čas!

Napokon i ja volim pospremati. Jedva čekam uskrsno pospremanje. Kupit ću 10 paketića. Na slici je nacrtan i lavabo, znači, čitavu kupaonicu mogu urediti tim spužvicama.

Mogući problem – možda su preskupe? Jedan paketić s dvije spužvice košta, čini mi se, petnaest kuna, ja sam sinoć jednu poderala, a radila sam od jedan do pola dva. Mislim da sam je poderala na zidovima, da bi dulje trajala da sam čistila samo glatke površine. Ipak, za pola sata uredila sam više nego što bih inače za tri, ne pretjerujem.

Možda vi svi već znate za tu spužvicu, ja sam za nju prvi put čula. Zar je moguće da dobrim stvarima zaista ne treba reklama? Čisti sve bez deterdženta, ne moraš prosipasti silne otrove u Zemlju. Kad je spužvica pri kraju, očistiš njome wc i baciš je – uštedio si nekoliko decilitara najjačih otrova kakvima žene čiste zahode.

“Sva ta ekologija je jedna obična prijevara”, kaže moj sin. “Zamisli samo koliko energije i zagađenja treba da se proizvedu kolektori za sunčevu energiju.”

“Naravno”, slažem se. “Tako je i s umjetnim krznima. Zatrpat će Zemlju gadnim otrovima.”

“Najbolja je ekologija da uopće ne budeš svjestan”, kaže moj sin. “Da se s prirodom ponašaš prirodno.”

“Kao Indijanci.”

Gotovo u isti glas kažemo:

“Glavno da nije od azbesta”, kažem ja.

“Sad kad otkriješ da je to neki azbest! Daj nemoj s tim radit bez rukavica”, kaže on.

Na omotu nema sastava, a na internetu ima toliko unosa da nemam strpljenja čitati. Računam na Lanu, Ćuću i Sanju – one će sigurno doznati toliko da će mi biti dovoljan njihov sažetak.

Pada mi na um da ovo stavim na blog, ali tada će to biti prvi, gornji post, i svi će opet misliti da sam samo glupa dokona domaćica. Neka, globalno je veća korist od spužvica nego šteta zbog mog imidža. A ako ostane samo u mejlu bit će brže izbrisano.

Voli vas Vesna

NAKNADNO DODANO:

Definitivno, od savršenstva ih dijeli samo jedno svojstvo: brzo se troše u mojoj zapuštenoj kući.

nedjelja, 25.3.2012.

Slaven je odmah otišao kupiti spužvicu, ali je još nije isprobao.

Ponedjeljak, 26.3.2012.

Dragi svi, nije azbest! Višnja Koja Sve Zna kaže da negdje na omotu, u dnu, sitnim slovima piše da je nanotehnologija. I da ih je ona kupovala puno jeftinije u Ofertissimi, ali da ih ondje već dugo nema. Ako želite kupiti, ne idite u DM na Iblerovom, ondje sam ja sve pokupovala.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

2 odgovora na Dokona domaćica

  1. Zlica od Opaka napisao:

    Da, da. Sad si ih zeznula!

    Sviđa mi se

Komentiraj

