Prirodni omekšivač

Prirodni omekšivač

 Recept:

Sačuvajte čep svog zadnjeg kupovnog omekšivača kao uspomenu i dozator.  U čep ulijte dvije jušne žlice bijelog alkoholnog octa (ne jabučnog), dopunite čep vodom i  dodajte dvije do pet kapi svog omiljenog pravog eteričnog ulja (lavanda, limun, bor, naranča, čajevac…).  I to je to.

Ako niste baš sigurni kako će to biti s odjećom, iskušajte najprije na ručnicima i posteljini. Miris octa potpuno nestane tokom pranja/sušenja, ostaje samo blagi miris eteričnog ulja po vašem izboru i raspoloženju.  Vaša koža bit će vam zahvalna na mekoj odjeći neškodljivog a ugodnog mirisa.

P.S. Ja omekšivač uopće ne upotrebljavam, sretna sam kad ima neki otrov koji mogu izbjeći, iako moja djeca, kad god se zaljube (:-)), traže da kupim omekšivač.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica i označen sa . Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na Prirodni omekšivač

  1. JuraD napisao:

    Baš nedavno mi je prijateljica otkrivala taj recept s alkoholom i nisam ga još isprobala jer zazirem od tog mirisa. A još da dodam ulje, strah me dvostruko; i mirisa i uljnih mrlja.
    Sa sljedećom turom ručnika ću isprobati. Možda.
    Otišla sam nedavno u bio dućan jer sam odlučila kosu počet prat s nečim prirodnijim i ondje zatekla omekšivače za pranje-oraščiće. Uz njih ide i nekakav prah, stavi se u mašinu s robom…

    Sviđa mi se

    • vesnadrazan napisao:

      U kojem gradu? Kako da pitam za te oraščiće?
      A u ovom receptu nije alkohol, nego bijeli ocat. Isprobat ću ja, pa ću vam javiti. Svima. Više i ne sumnjate u to, jelda?

      Sviđa mi se

  2. Upućeniji kažu da su omekšivači za rublje i balzami za kosu jedno te isto, samo im je malo promenjen miris. Ista priča važi i za deterdžente za suđe i šampone za kosu. E sad, da li je to istina, ko zna…

    Sviđa mi se

  3. JuraD napisao:

    Da, mislila sam na ocat, rekla alkohol. U ponedjeljak ću ić još malo pogledat te oraščiće, gdje se proizvode, beru… Ne znam niš, samo mi oko klizlo na njih.

    Sviđa mi se

  4. jelena napisao:

    orašćića za pranje (to nije omekšivač!) ima u biu-biu (bio-bio). odlični! a omekšivač radim od alk.octa, destilirane vode, sode bikarbone i ulja lavande. isto odličan!

    Sviđa mi se

    • Marta napisao:

      Jel možete ostaviti recepti kako to radite i u čega skladištite taj domaći omekšivač? Zahvaljujem.

      Sviđa mi se

    • Marta napisao:

      Isprobala sam. Ne valja. Veš smrdi po ulju kao da sam ga zalila maslinovim, jedna roza majca je izbljedjela, a da stvar bude bolja kad sam sve završila pogledala sam bočicu eteričnog ulja i koža je prekrižena i piše da iritira kožu.Kupila sam u Kozmu ulje lavande mislim ili DM. Više ne budem eksperimentirala. Eko kugla je isto bezveze. Ništa ne opere. Srećom,nisam ja kupila.

      Sviđa mi se

Komentiraj

