Zapažanje 3

O savjetu

Sa savjetima je ovako: oni koriste samo onima koji bi ionako učinili ono što savjet savjetuje, samo se nisu sami sjetili; oni kojima ne odgovara neće ga poslušati ni da je najkorisniji na svijetu. Na primjer, ako ja svojoj prijateljici koja mrzi vježbanje savjetujem da vježba, ona neće vježbati, iako zna da je vježbanje korisno, samo ću joj ići na živce.

Iako sam ovo gore rečeno shvatila, sklona sam davati savjete, u stvari, malo pohvalnije rečeno: dijeliti s drugima ono što smatram korisnim. U svoju obranu mogu reći: nisam sve sama kriva, kriv je horoskop, Strijelac. Strijelci imaju prosvjetiteljsku crtu razvijenu do stupnja iritacije: poučavaju te hoćeš-nećeš.

Naglašavam da sam ovo o savjetima sama shvatila, što je pothvat, jer je protivno mojoj prirodi, pa iako možda misao nije originalna, zapisujem je kao ispriku za sve buduće savjete i podsjetnik sebi da se borim protiv savjetovanja koliko mogu.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku) i označen sa , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na Zapažanje 3

  1. jasna napisao:

    Ja sam vaga…sve važem,tako i savjete koje dobivam.Naprosto ih odvažem i po želji primijenim ili ne.Savjeti me ne iritiraju možda stoga, što isto imam manu na “svaku”, bez da se od mene to traži ili očekuje, reći mišljenje i podijeliti neko svoje “sa/znanje” Tak mi se desi da idem na živce najčešće onima koji nemaju dovoljno sigurnosti u sebe i svoje znanje. Mišljenja sam da je njima puno teže prihvatiti nečije znanje i učiti. Često se nađem u onoj bezveznoj situaciji “nadmudrivanja” ( jel’ ispravno ovo ili ono),kako u jezičnim tako i u ostalim temama. Naišla sam na jedan “quote” koji kaže : ” važnije je biti ljubezan nego biti u pravu ” i drugi “Priroda nam je dala dva oka, dva uha i samo jedan jezik da bismo mogli više gledati i slušati a manje govoriti, jer se nikad ne može izgovoriti toliko mudrosti koliko se može prešutjeti gluposti”( Konfucije) Otad se pokušavam ispraviti i prešutjeti te moje ” mudrosti”

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Eto. A ta moja prijatejica kojoj idem na živce savjetima također je Vaga. Pa sad vjeruj u horoskope! Ali ja vjerujem. Sigurno je u pitanju podznak 🙂
    Da ne zaboravim: ispunjena sam ponosom, nadimam se od ponosa, što vidim da čitate i dalje, unatrag.
    Veliki pozdrav od budućeg Sh. 🙂

    Sviđa mi se

  3. jasna napisao:

    ne bih rado da ste Sh., rajše čitam vedrije ofarbano i na vaš način ukrašeno 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

