Zapažanje 7: Uspješnost

Uspješnost, naočale, sat i ostalo

 Kad želim biti uspješna, stavim svoje sunčane naočale Armani i neki od boljih ručnih satova[1] koje imamo u kući. Obujem nenapadno fine cipele, odjenem kostimić i po mogućnosti bijelu košulju. Male biserne naušnice. I obično uspijem biti uspješna. Ne zbog suosjećanja (vidi o suosjećanju) nego zbog poštovanja.

Krivi razlozi i krivi ljudi, naravno, ali većinom uspije. Što znači da su većina krivi ljudi. Ako su većina, tada je to normalno. I zato je Zemlja u banani.

(„Mama, ti zbilja imaš dvanaest godina“, kaže moja kći.“)


[1] Nisu to neki Rolexi i Sanaderi, ali su dobri i lijepi, sve sam ih ja kupila, jer volim satove – sebi za plivanje Nauticu, sebi za posao Police i Calvin Klein, sinu za 20. rođendan Jaguar, kćeri za modne dodatke Guess i Espirit, mužu Armani… To je sve bilo prije stečaja, i vremenski, a možda i uzročno.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku) i označen sa , , , , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

Jedan odgovor na Zapažanje 7: Uspješnost

  1. Ligia Luckhurst napisao:

    Wow… ja mogu samo sanjariti o takvim luksuznim objektima… kad bih sanjarila o luksuznim objektima. Srecom, ne sanjarim o njima.

    Sviđa mi se

Komentiraj

