Proud Mama; Reagiranja; Globalno intimno

Proud Mama; Reagiranja; Globalno intimno

Moj sin ne čita moj blog, zato njega smijem tračati više nego kćer.

Danas me usrećio i učinio ponosnom, pa to moram objaviti.

Jutros je na Britancu našao novčanik, u novčaniku više novčanica po 200 kuna i 500 eura. I osobnu. Krenuo je prema policijskoj stanici da preda novčanik. Prolazio je pokraj muškarca koji je upravo telefonirao i govorio: „Ma, čovječe,  izgubio sam novčanik, nije mi ni do čega…“

Stjepan je zastao, prekinuo ga i pitao kako se zove. Isto ime kao na osobnoj. Kaže da je čovjek plakao od sreće.  Pozvao ga je na kavu, ali je Stjepan rekao da mora na predavanje.

„Znaš“, rekao je kad me nazvao, „puno puta sam o tome razmišljao. Mislio sam da ne bih uzeo, ali nikad ne znaš dok ti se ne dogodi.“

Pametno mamino.

„Tako si me usrećio da mi ništa ne može pokvariti sreću“, rekla sam. „I ništa mi više ne treba. Danas je plaća. Kad dođem kući dat ću ti sto kuna za nagradu.“

„He, he“, mangupski se nasmijao. „Pedagoški, a? Da naučim da se poštenje[1] isplati? isplati?“

„Da, da, isplati, isplati!“

Oprostite ponosnoj mami na dosadnosti.

***

„Draga moja, uopće nije točno da mi je kuća od vrha do dna čista“, rekla mi je V.

„Prije bih vjerovala da je Zemlja ravna ploča“, rekla sam. „A je li istina da muške čarape smatraš finim rubljem i pereš na ruke?“

„Pa… to je… ali…“

„Et’vidiš! A misliš li i ti kao moj muž da je tekst preosoban?“

„Ne, uopće. To je nešto što se svima događa. Ako i je intimno, onda je globalno intimno.“

***

Hvala, draga V., sad znam zašto sam se ishvalila sinom: nije to intimno, to je globalno intimno! 🙂


[1] Poštenje = častan i ispravan postupak prema drugom čovjeku, njegovoj imovini i interesima; ispravnost u odnosu na vladajuće moralne norme (Hrvatski enciklopedijski rječnik)

***

Kad se ugugla poštenje, prva stranica je Bosnacitat, a prva je na stranici izreka Gdje je stida, tu je i poštenja (narodna poslovica).

Biram koje mi se najviše sviđaju:

Pošten čovjek uvijek je dijete. (Sokrat)

Čestitog čovjeka poštuju čak i oni koji to nisu. (Čehov)

Poštenje može biti pobijeđeno, ali ne može biti uništeno. (Madagaskarska poslovica)

Ko o čemu, kurva o poštenju. (bosanska poslovica) 😉

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica i označen sa , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na Proud Mama; Reagiranja; Globalno intimno

  1. Alex napisao:

    Ovakve stvari, kada pročitam, zaista mi ponekad ulepšaju dan… znači nije sve izgubljeno, kako se često čini… 🙂

    Sviđa mi se

  2. aleksandranm napisao:

    sjajno,sjajno
    ,sjajnoo

    Sviđa mi se

  3. tangolina napisao:

    Stvarno priče koje ulepšaju dan- pa bile one globalno intimne ili ne 🙂
    Divno je što je tvoj sin posle svega imao taj dobar osećaj u sebi, ali gledam sebično i nadam se da ću i ja jednog dana to čuti od svoje dece i biti na tvom mestu 🙂

    Sviđa mi se

  4. Kolekcionar napisao:

    Sjajan postupak tvog sina! Pitam se samo, da li su i u ranijim vremenima poštenje i dobro vaspitanje bili raritet kao što su sada. U svakom slučaju ti imaš razloga da budeš ponosna 🙂

    Sviđa mi se

  5. Ligia Luckhurst napisao:

    Predivna prica, pogotovo sto nije izmisljena. Dio koji mi se najvise svidja je kad je Stjepan rekao da je vjerovao da je on tip koji bi vratio novcanik ali nije bio siguran dok mu se nije desilo. Dubok decko.

    Sviđa mi se

Komentiraj

