Dodatak na glupost

Gej brakovi i zdravstveni odgoj

Stalno nešto zaboravim napisati, obično poantu 🙂 Pa tako u vezi s gluposti  nisam napisala da je vrhunac gluposti dati se uvući u raspravu o gej brakovima i zdravstvenom odgoju, u vrijeme kad se nacija seli u kontejnere.

 

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

2 odgovora na Dodatak na glupost

  1. Ligia Luckhurst napisao:

    Da, i to je tako namjerno izrezirano. Slavoj Zizek je dosta o tome govorio / pisao. A rulja dragovoljno pada u tu zamku: jer se ne zele porvati s onim sto ih zbilja muci. Tko to zeli? Malo tko.

    Sviđa mi se

  2. Zlica napisao:

    …baci psima kost…

    Sviđa mi se

Komentiraj

