Angelina i korporacije

 

Lijepa, pametna, bogata, a stari

Mejlom kruži članak “Prava istina iza mastektomije Angeline Jolie… prestrašno!” Osjećam se obaveznom da to kažem, budući da, navodno, iza svega stoje korporacije, koje su, po mom mišljenju, jedina zaista smrtonosna bolest čovječanstva. Objavljujem samo nekoliko rečenica iz tog članka, jer je loše napisan, a ako nekoga zanima sve, proslijedit ću mu ga mejlom:

Izgleda da je Angelina Jolie zapravo dio korporativne sheme za zgrtanje milijardi dolara nad BRCA genetskim patentima. Taman dok je Angelina hrabro izašla sa svojim priznanjem, Vrhovni sud u SAD-u odlučuje od održivosti BRCA1 patenta.  (…) Naime, Myriad Genetics podnio je zahtjev za patentima nad genima BRCA1 i BRCA2 za koje se smatra da su povezani s rakom dojke i jajnika. (…) Danas oko 20 posto  ljudskih gena “posjeduju” korporacije, to onemogućuje bilo kome da istražuje, testira ili čak samo gleda neki gen. One imaju intelektualno vlasništvo nad genima…

Neka ne čitaju osjetljivi:

Odmah mi se to s Angelinom činilo sumnjivim zbog besmislenog isticanja njezine hrabrosti u vezi s “odlukom”. Ma kakva je to hrabrost ići operirati dojke danas kad gotovo da nema američke glumice koja nešto nije operirala!? Pa nije to uzmeš nož i cap! odrežeš dojke, nego se pažljivo napravi rez i izvadi “sadržaj”, koji se kasnije puni nečim drugim, kao jastučnica. Znam da je ovo sirov i naturalističan opis, ali za takvu operaciju ne treba neka posebna hrabrost, osobito kad su žene u pitanju.

Mogu čitati svi:

A ovaj članak, koji za sve optužuje korporacije i zgrtanje novca, zaboravlja da je Angelina, osim, što je glumica i ambasadorica UN-a, prije svega žena, i to lijepa, a lijepa žena kad stari može biti opasnija od ranjene zvijeri, dušu bi vragu prodala za još jedan dan mladosti i ljepote. Možda je AJ jednako pametna koliko je i lijepa, pa je jednim udarcem ubila tri muhe: dobro naplatila žudnju za vječnom mladošću i usput smanjila mogućnost obolijevanja.

 P.S. Upravo sam vidjela da je članak na Googleu, koga zanima.

  

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena i označen sa . Bookmarkirajte stalnu vezu.

3 odgovora na Angelina i korporacije

  1. tanjatg napisao:

    Da li je lepa, da li je pametna, da li stari… sve je to diskutabilno! Bar meni. Ali ne pamtim kada sam poslednji put čula nešto morbidnije od njene odluke. A mislila sam da nema “ničeg novog pod Suncem”. Grozim se. I još nešto: odličan ti je naslov ovog posta. Ma sjajno!

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Morbidno, pa da. Mene je podsjetilo na Freudove bilješke o pacijentici koja je tražila da joj se odrežu dojke. I totalno neuvjerljiv motiv. Ma užas! Naslov?! Bez ikakvog prenemaganja ne vidim zašto ti se naslov sviđa osim što je običan. Ali hvala svejedno.

    Sviđa mi se

Komentiraj

