Teški metali

Još važnije: kako ih se osloboditi

(Za moju sestričnu Jadranku, ne zbog teme, nego zato što sam tek jučer čula da čita moj blog. Pusa Jadranki, a Martini držim fige da upadne na željeni faks.)

Dobila sam ovaj tekst o teškim metalima od svoje sveznajuće prijateljice. Ne bih ga ni čitala da u njemu nisu savjeti kako se očistiti. Ukratko, u članku kažu da smo svi zatrovani, čak i bebe prije rođenja. Nemamo kamo. Ali zna se da teške metale organizam izbacuje uz pomoć kelata. Prirodni kelati: korijander, klorofil (nisam shvatila znači li to samo jesti zeleno ili još nešto), zelena glina (samo za obloge i kupke, pretpostavljam), izvaditi amalgamske plombe tko ih još ima, a navodno se kod nas još stavljaju kad ideš zubaru preko socijalnog i nemaš za nadoplatu: zaista, naše zdravstveno osiguranje trebalo bi se zvati bolesničko osiguranje ili možda Trovački zavod za brže umiranje.

Najprije nisam htjela provjeravati optimističke tvrdnje iz članka, neka svatko odluči za sebe. Meni su ružne istine gore od lijepih laži. Ali sam ipak pitala kćer što kaže nutricionistička struka. Istina je, kaže, kelati izbacuju teške metale, ali je problem u tome što izbacuju i korisne minerale. Zato ne treba uzimati sintetičke kelate, ma kako ih primamljivo reklamirali, nego samo hranu u kojoj ih ima.

P.S. Htjela sam osnovati novu kategoriju koja bi se zvala Zdravlje, recimo, da odmah bude jasno da pojam zdravlja treba uzeti s rezervom, no netko je ovdje nesposoban, on (Wordpress) ili ja (nikako :-)), pa je stvorio dvije, Zdravlje i Recimo, a sigurno mi neće dopustiti da tekst svrstam u obje. Idem pokušati.

P.P.S. (I dalje u odgađanju spremanja zimske robe 😦 )

P.P.P.S. Isprika nevino optuženom WordPressu, može u dvije kategorije.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u recimo, zdravlje i označen sa , , , , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

3 odgovora na Teški metali

  1. Ligia Luckhurst napisao:

    Probala sam procitati taj tekst ali link ne sljaka, ili barem meni ne sljaka.

    Sviđa mi se

  2. tangolina napisao:

    Hvala Vesna, kod tebe je uvek puno korisnih saveta 🙂

    ps. Meni link radi, a ime kategorije je problem zbog zareza. Pokušaj napisati ili bez praznog prostora posle zareza, ili sa crticom umesto zareza 😉

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    Hvala Tangolina. Prepravila sam link u postu, bar se nadam, a mejlom sam ti ga kopirala sa svog mejla. Javi radi li, članak je zanimljiv. A što se tiče zareza u kategoriji, shvatila sam i ja poslije, ali mi se nije sviđalo Zdravlje recimo bez zareza, a još gore bi bilo Recimo zdravlje, to bi zvučalo kao neki imperativ ili kao “Dragi pioniri, vi ste sad odgovorni izviđači, odgovarate za zdravlje, recimo zdravlje i triput hura, hura, hura, hura!” Zezam se, ali tako nekako… Nema veze, kad budem htjela kategoriju recimo zdravlje, stavit ću obje, pa onda pod postom ispadne recimo, zdravlje. Ručni rad a la ja. I drago mi je da ti smatraš neke savjete korisnima, to mi je baš i namjera – da se širi nešto ŠTO BI MOGLO BITI DOBRO. Ne znamo je li ili nije, ali je i sama mogućnost nešto…

    Sviđa mi se

Komentiraj

