Kreme za sunčanje opasnije od sunca

Domaći recept za ulje za sunčanje: orasi, mrkva, maslinovo ulje

 

http://www.gazdarica.com/stranice/ljepota/prirodna-kozmetika/Krema-za-suncanje

Drugo ništa od mene. Jer, umjesto pisanja, spremljene dječje sobe (tj. sobe dvoje odraslih klipana), dvije kupaonice, dva wecea,a sad spremna čekam majstora da uprlja što se uprljati dade. Osjećam se zadovoljno i ispunjeno. Znači, za sreću, uz 1. ljubav, 2. kreativnost, na visoko treće mjesto plasiralo se napokonno pospremanje.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

2 odgovora na Kreme za sunčanje opasnije od sunca

  1. LaBiLnA napisao:

    Srećan rad 🙂

    Sviđa mi se

  2. jasna napisao:

    Hm opet kasnim, naime kako smo u one kipuće dane išli na Jarun kupila sam je i masno platila! Tješi me jedino, da više nemam vremena prema receptu ostaviti kremu da stoji na suncu mjesec dana.Do tad bih više puta izgorila. I to ne od toga što ležim na suncu, nego što dosta plivam.Ne moram ni reći kako se tek onda izgori. E kad bi mi ta krema bila jedino što si loše činim……gdje bi mi bio kraj!

    Sviđa mi se

Komentiraj

