Umjesto pojedinačnih komentara

Draga Aleksandranm,  Jasna, LaBILna, Ligija, Negoslava

(Ovo je bilo abecednim redom.)

Baš mi je drago, okupismo se kao najrođenije, kako je jednom uskliknula Negoslava.

Bilo je puno komentara na nikome dragu temu (što znači da nas tišti, ma koliko se zezale) pa mi se čini bolje ovdje odgovoriti nego pojedinačno na komentare.

Prvo i prvo, hvala Negoslavi što razumije moju sreću od makar parcijalne pospremljenosti stana i LaBILnoj na podršci.

Drugo i drugo, Jasna i LaBILna mi duguju poštarinu.

Treće, da se i ja legitimiram: 58/172/67/ 96 (s gr.) – 82 (istisnutog zraka) – 106 (šnajderska mjera)

Po konstituciji sam duga, tanka i ravna (nadimci iz škole: Roda, Žirafa, Ćurka), ali sam se nekoliko godina (počelo je 2001., a trajalo do 2005.) debljala, debljala i debljala dok nisam dogurala do broja 52 (Cro i Eu). Ne znam koliko sam bila teška, odbijala sam stati na vagu, iako su me tata, mama i brat nagovarali, htjeli su da se trgnem. Muž me nije nagovarao, on nije smio ni primijetiti da sam se udebljala, da me ne uvrijedi.

Tog dana, kad sam shvatila da se moram trgnuti pojela sam:

ujutro – dva bureka od sira, masna; zatim pet suhih kifli da mi popiju mast, pa jogurt da namoči kifle; popodne, na putu do kuće, pola kile krumpiruše u Piteriji Tomislav, gdje sam kupila i dvije kutije urmašica. Jednu sam smazala kad sam stigla kući, a drugu sam ostavila za prije spavanja. Nikad ih nisam pojela, jer sam u šest popodne išla dr. Štefi za koju sam čula da čuda čini s debelim ženama. Štefi me sumnjičavo gledala i tužno pregledala i rekla:

„Nisam sigurna da vam mogu pomoći, ali… Morate me slušati, raditi sve što kažem, a ne samo dolaziti na bandaže. Jer, tretmani nisu jeftini. Ako ste odlučiti bacati novac, bacajte ga negdje drugdje. Uz bandaže, propisat ću vam dijetu i vježbe. Želite li pokušati?“

To je bilo 28.3.2006. Već 27.6. iste godine ušla sam u broj 38, mršavila sam prenaglo, jer mi je dr. Štefi dala prestrogu dijetu, misleći da ću varati kao druge ženske. Nije znala da ja nikad ne varam i da sam tvrda bosanska glava. Moja kći i mnogi drugi ne dive mi se što sam smršavila, nego što se još uvijek nisam udebljala, nego samo malo, taman koliko treba, do broja 40/42, prikladno za moju dob.

Ovo sve pišem zato što vidim da bi mnoge od vas dale dio svojih kila drugima. Može se. Samo ne prenaglo, da koža prazna ne visi. (Ovo upozorenje vrijedi za sta.. ups!)

Četvrto: Ligija, pogubila sam se u komentarima, ne mogu naći ono gdje si u jednoj rečenici objasnila zašto je ljudska priroda tragična, htjela sam to zapamtiti, a nisam. To je onaj komentar gdje kažeš da se slažeš za pse.

Za Jasnu: Draga Jasna, ja nisam nimalo vedra, bar koliko znam. Mračna sam, tjeskobna, ispunjena strahovima, depresivka (ne vidim budućnost) itd. Ne znam zašto ljudima djelujem vedro. Čini se da je nešto tu naopako, kao kad mislim da sam napisala nešto vedro, pa rastužim Aleksandrunm, zaplašim LaBILnu i zabrinem svoju kćer, a kad napišem nešto ozbiljno, ispadne smiješno svima osim meni.

Draga LaBILna – uljepšala si mi nedjeljno jutro postom IMAM EREKCIJU.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica i označen sa , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

25 odgovora na Umjesto pojedinačnih komentara

  1. Negoslava napisao:

    Uh, da mi je jedna takva doktorka za skidanje kg-a u Nišu. Ili bar u Beogradu.
    Nego, pade mi na pamet, mada je verovatno neizvodljivo – jedno stvarno okupljanje nas, ovako samo virtuelnih prijatelja, koji očito gode jedni drugima. pusa i veeeeliki ljubac, svejedno kako se zove, za sve pomenute… i tebe.
    PS – ako o mom predlogu neko ozbiljno porazmisli, javite mi na vreme. U obzir dolazi svako mesto, makar bilo i na sredini.

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Ja sam za, itekako, samo drži fige da nam odobre novi moratorij, ovaj istječe u 11. mjesecu, do tada ni kunu ne smijem potrošiti osim za hranu. (Uh, da Točka ovo vidi, zgranula bi se što sam “privatna”.)

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    Zaboravila sam ti reći: ma nije stvar u doktorici, stvar je u glavi, zaista, nije fraza. To je kao i s pušenjemn: tek kad ti kažu da moraš prestati, inače ćeš… strah te natjera. Ja više nisam mogla cipele zakopčati a bez napora. Vjerujem da si daleko od toga, pa zato nemaš motivaciju. Doktorica je samo kao neki priručnik, vjeruj.

    Sviđa mi se

  4. jasna napisao:

    Žao mi je za poštarinu, ja imam ovo “flat” pa ne mislim, a kak sam penzić i vrijeme mi je “flat” pa ga posvećujem onima koji to po mojoj procjeni zaslužuju. Možda sve shvaćam naopako, al sam se opet i ovdje smijala i to iz sveg glasa. Znači da je ta vedrina stvar moje percepcije. Bilo kako bilo, volim pročitati sve što pišete. Doživljaje opisujete na toliko slikovit način i po mojoj mjeri, da jedva čekam obavijest u svom email-u da ste nekaj objavili
    Puse do mog slijedećeg komentara

    Sviđa mi se

  5. jasna napisao:

    Ps ono kaj bi trebalo biti 90/60/90 kod mene je 110/100/140, a da je sve u glavi…istina, no kak sam već negdje rekla, cijeli sam život između NE SMIJEŠ i MORAŠ. Malo sam umorna od toga.

    Sviđa mi se

  6. LaBiLnA napisao:

    To što ne vidiš budućnost samo znači da nisi vidovita. Ne vidim je ni ja, ali joj se radujem 🙂 Kao i krvnom pritisku… Bolje da ga imam, nego da ga nemam… logično 😀

    Sviđa mi se

  7. aleksandranm napisao:

    danas cu i ja nesto napisati…potpuno privatno, a javno. ih bre…ovo virtuelno super (idem samo da poradim po kuci sta imam :))

    Sviđa mi se

  8. aleksandranm napisao:

    i sto kaze LaBilLnA, :bolje imati nego nemati.Sta god. 🙂

    Sviđa mi se

    • LaBiLnA napisao:

      Pogledah i onaj video o Indusu koji ništa nije jeo 70 godina. Pravo da ti reČem… ne bih ja onako da izgledam 🙂 Zdravlje na usta ulazi… Odoh da spremam ručak 🙂

      Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Nije mi jasno, ima 70 godina, izgleda kao da ima 30, a prije 5 je prestao jesti, ne samo da je prestao stariti, nego se vratio unatrag? Isprva sam bila fascinirana gledanjem u sunce, a onda sam postala malo skeptična (pokušala, došla do 2 min)

      Sviđa mi se

    • aleksandranm napisao:

      e draga, da si citala Stephen Hawkinga (Svemir u orahovoj ljusci) tek onda nista ne bi razumela o putovanju kroz vreme :))))

      Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Draga Aleksandra, tehničko pitanje: zašto nakon tvog zadnjeg komentara nema one kućice “odgovori”? Zato odgovaram na predzadnju kućicu, a odgovor se odnosi na komentar o S. Hawkingu: nisam čitala Svemir u orahovoj ljusci, ali sam čitala Holografski svemir, pa donekle imam pojma koliko mi je pojam o vremenu apstraktan.

      Sviđa mi se

  9. LaBiLnA napisao:

    E da…. zaboravih – Vesna… erekcija svakoga obraduje, čak i ako je jutarnja 😀

    Sviđa mi se

  10. Zlica napisao:

    Osjećati se zadovoljno i ispunjeno – zar nam je sudbina da se tako osjećamo samo kad dom dovedemo u kakav-takav red?!!
    Čitala sam postove, al’ ne i pisala jer sam imala posla: onu hrpu rublja koja čeka peglanje. Jedna od legendarnih „Seks i grad“ rečenica iz je: „Eternal feminine puzzle: full closet and nothing to ware“. Samo kaj meni nije pun ormar, nego košara za neispeglani veš. I znaš kaj sam zaključila? Moja hrpa za peglanje boluje od satirizma :kolko god je mazila, dirkala i gladila, jednako uspravno stoji. Moja hrpa za peglanje ima trajnu erekciju!!!

    Sviđa mi se

  11. Zlica napisao:

    Kad pričaš o nečem što te rastužuje uključiš jedan blagi, dobrodušni (ne, nećeš mi ogaditi tu riječ!!!) samoironični mod, valjda kao samoobranu. Al neodoljiv je.

    Sviđa mi se

  12. vesna napisao:

    Brrr, dobrodušna!!! Ako je ja tebi neću ogaditi, nećeš je, na žalost, ni ti meni omiliti 😦

    Sviđa mi se

Komentiraj

