Za loše domaćice

 Mislim da sam (opet) nešto izumjela[1]

 Mogu pročitati i dobre domaćice, možda se i njima događa da im se u kupaonici, uz rub kade, uhvati i širi ružna crna plijesan.

Da ne duljim: najprije sam crne mrlje posušila krpom, a zatim premazala bijelim lakom za francusku manikuru. Mrlje se jedva proziru kroz sloj laka, a sigurna sam da lak nije hranjiv i da neće pogodovati razmnožavanju plijesni. Pločice i kada su bijeli, silikon uz rub je također bijel, pa je ispalo odlično. Nadam se da će se ovaj izum pokazati korisnijim nego farbanje wc-četke.

Dan ranije bila sam kupila u DM sredstvo za uništavanje plijesni, ali kad sam ga donijela kući i kroz povećalo pročitala upute za upotrebu, preplašila sam se koliko je opasno, pa sam ga zamijenila za sapun, šampon i pastu za zube, koji su bar malo manje škodljivi.

Na Internetu sam našla da je najefikasniji stopostotni ili osamdesetpostotni alkohol, to još nisam provjerila. U svim drugim člancima piše samo da je bolje koristiti sredstva prirodnog podrijetla, ali ne kažu koja su to.

            Ako netko zna nešto više, neka širi dalje.


[1] Izumjela ili izumila? „Ma ajd, stavi izumila“, kaže moja prijateljica lektorica smijući se, „ovo baš zvuči nikako.“ A ja štreberica hoću po pravilu, pa ćemo se lakše naviknuti na ispravno.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica i označen sa . Bookmarkirajte stalnu vezu.

3 odgovora na Za loše domaćice

  1. Negoslava napisao:

    Slatka, hvala tebi za ideju, mislim, za ovo, lak za manikir. Od ove tvoje nevolje daleko je veća ona kad, npr, ko ja, novu novcijatu kadu oštetiš tako što ti metalna stalažica za voće i povrće, tek oprana, padne na rub kade. Te tako – uteši se.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Meni se čini da ovaj savjet tebi neće trebati, baš danas sam pročitala onu tvoju odličnu i tegobnu poemu “sjeckaj, reži, diži, služi…” Ti si neka super ženska

      Sviđa mi se

  2. Negoslava napisao:

    I da znaš, hvala ti na podsećanju, da jesam. PA ću danas da dignem glavu i da svima to dam do znanja.

    Sviđa mi se

Komentiraj

