Izumi No XY

Naglasi ono što bi htjela sakriti

Bit ćete razočarane, banalno je, ali praktično.

Prvi izum:

Kad god se udebljam, suknje se s bokova popnu do struka, pa su prekratke, pa ih produžavam, ako imam ruba. (Sve šivam na ruke, to volim, mašinu ne volim. Jučer sam čula da rad rukama podiže razinu hormona sreće ;-). Tko zna što bi ovo značilo da je napisala LaBILna :-),  ali to je samo poruka iz tv emisije Sanjin kreativni kutak.)

A taj se bivši rub, kao što sigurno znate, nikad ne da do kraja zapeglati niti na ikoji drugi način zatrti. Često je i svjetliji od ostatka suknje. Suknja postane stara i iznošena.

Pa sam izumila: umjesto da ga skrivam, naglasim ga. Ako imam vremena i ako je tkanina prikladna, uredno ga prošijem koncem potpuno iste boje, krupnim bodom. Izgleda kao da je suknja takva kupljena, nitko i ne posumnja da je produživana, dakle stara i prerašćena (preraštena? ništa od toga? neki pasiv: da ste je prerasle? tromo zvuči. ).

Ovo je još bolje: ako nemam vremena, samo ga zapeglam, najprije u onom smjeru u kojem je bio podvrnut, zatim u obrnutom, kao da ću rub sašiti izvana. Dobije se malo šira crta, a može i dvostruka, koja također ne odaje da je suknja produživana.

Drugi izum:

Kao loša domaćica, teško se rješavam fleka. Pa umjesto da ih čistim i zatirem – nakon čega uvijek ostanu bar donekle vidljive, kao i rub – ja ih: a) obojim bojom ili flomasterom za tkanine u nekom zgodnom obliku; b) na fleku prišijem neku etiketu ili dugme, ako je na dobrom mjestu. Ako nije na dobrom mjestu (rukav, rub, sprijeda, straga…) nešto nacrtam ili oponašam dezen – vijuge, točkice i slično.

Vjerojatno su ovi moji izumi već izumljeni, ali neka se nađu i ovdje, prvo zato što neki možda i ne znaju za njih, drugo, zato da se vidi kako i normalni mogu nešto izumiti (izumjeti). A o tome „normalni“ objašnjenje će biti u nekom od sljedećih članaka.

Načelo istakni ono što bi htio/ htjela sakriti primjenjivo je i na lice. I to je možda već izumljeno. Na primjer, ako imaš prevelika usta (mogu li ikad biti prevelika), nemoj ih vizualno smanjivati, nego ih istakni, ali nemoj šminkati oči. Ako imaš pjegice, ne skrivaj ih, nego iskoristi njihovu ljupkost da budeš cijela ljupka. Kosa – svakome je jasno, ne ravnaj kovrčavu, ne kovrčaj ravnu, naprotiv,  naglasi svoj tip.

Zapela sam kod nosa, čini mi se da ga nema smisla naglašavati ako je prevelik.

Princip je primjenjiv i na tijelo. Primjeri: Jennifer Lopez i njezina guza.  Visoke žene koje nose visoke pete. Debele žene koje nose uske haljine u kojima izgledaju mršavije nego u prevelikim i predugim tunikama.

Još sam nešto htjela reći, ali mi je pobjeglo iz glave kao lasica iz haustora.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na Izumi No XY

  1. tangolina napisao:

    Baš si me razveselila pristupom “problemima” 🙂

    Sviđa mi se

  2. jasna napisao:

    Kaj se fleka tiče, upropastila sam neku kuć. haljinu domestosom…otela od duljine i uspjela to ručno “implantirati”. No očito nije joj bilo suđeno, pri izbjeljivanju neke plastike opet domestosom, stradala je. Ovaj put nepopravljivo , jer više nije bila dovoljno duga za “otimanje”.
    Zadnja me rečenica oduševila, došla je kao točka na “i” cijeloj temi.Jedino mi je “za brigu” kak je lasica dospjela u haustor,,,,očito joj tam nije bilo mjesto pa nije onda ni čudo da je pobjegla. 🙂

    Sviđa mi se

  3. tanjatg napisao:

    Odlično, Vesna. Sjajno! Vidim da svaki pokušaj sakrivanja nečeg to u stvari istakne ali na način na koji ne bismo htele. I, da se nadovežem na Tangolinu: originalan pristup problemima. Odličan post. 🙂

    Sviđa mi se

  4. tanjatg napisao:

    I efektan završetak!!!!! Hahaha :).

    Sviđa mi se

  5. LaBiLnA napisao:

    Izumi su ti savršeni, patentiraj ih 🙂 Pročitala si kod @Tamoiovde kako su ljudi namlatili milione, pa si se dala u razmišljanje? Eto… možda se isplati 🙂 A ovo za nos… evo još se smejem 😀

    Sviđa mi se

  6. Negoslava napisao:

    Tačno. Ja, živi dokaz. Visina 179. Štikla, tu negde, oko sedam, osam. Cm gore ili dole. pa šta, na mojih 179…cm.

    Sviđa mi se

  7. vuckovicnamestaj napisao:

    Svaka čast za izume!:)

    Sviđa mi se

Komentiraj

