Pečene žene, pečena djeca

Pečeno međunožje

 U Rogoznici, točno u podne,  nasred raskrižja Grbine i Zagrebačke ulice – pri čemu radi istine treba reći da je Grbina široka oko metar, a Zagrebačka oko metar i pol, te da je raskrižje malo i stisnuto između dva zida, jedne šikare i jedne kuće – leži prosijed muškarac. Sigurno stranac, jer nije shvatio da leži na ulici, misli da je to dvorište kuće koju je unajmio. Leži na prostirci, na leđima, raširio je prepone, sunča međunožje. Gol je, odjeven samo u neku vrstu naopakih tangi, uski dio pokriva mu ono, a ja ne smijem dugo gledati, ne smijem i ne stignem, jer moram spriječiti Bobu da ga, kao novi predmet na njegovom putu, popiški. Ne smijem dugo gledati, pa ne vidim kolika je ta stvar ispod tangi, ne znam je li se raširio i zato što se ponosi količinom ili ga, naprotiv, nije briga ako je malo, samo da se osunča. Bedra su mu mlohava, nije mlad, sunce ga neće stići ubiti, a sumnjam da ga može i uljepšati: bila tamna ili svijetla, mlohava bedra su mlohava bedra.

Čudim se koliko pečenih žena srećem i koliko majki dovodi djecu na plažu bez hlada po najvećem suncu. Dječica se brčkaju u plićaku i zalijevaju kao ribe na gradele, da se ljepše speku. Ne čine mi se te majke kao oni intelektualni predvodnici koji već prate najnovija istraživanja kako sunce nije štetno, prije će biti da su neobaviještene. Ali kako je to moguće?!

Iako i ja sama mislim da su više melanoma prouzročila sredstva za zaštitu od sunca nego sunce, kako bi moglo biti zdravo nešto od čega goriš i od čega boli glava?

Vijesti na Masovnom mediju:

V.d. načelnika policijske uprave, koji je upravo stupio na zamjenu za načelnika osumnjičenoga za korupciju, na inauguracijskom predstavljanju novinarima rekao je: „Ja samo mogu reći da će se u ovoj policijskoj upravi raditi kao i do sada.“

Nitko se nije nasmijao.

Ne znam zašto najzanimljivije vijesti čujem samo jednom, na primjer, da je s mjesec dana odgode Hrvatska uplatila pristojbu Europskoj uniji, 500 milijuna kuna. Objašnjenja nije bilo. Jesam li dobro čula? Je li to godišnja, mjesečna, jednokratna pristojba? Možemo li si priuštiti Europsku uniju?

Rogoznički ivent[1]

Aukcija slika. Dirljiva slika tuge i propadanja ove naše osiromašene zemlje. A stranci – koji još nisu propali, jer su se elegantnim mostićima spustili sa svojih luksuznih jahti – obilaze poluprazan atrij u širokom luku, bacaju s visoka poglede na naš kulturni vrhunac ovog ljeta, a ti pogledi kažu: hm, mala seoska priredba, ali šteta što nije više etno.


[1] Zašto, zašto, zašto se makar pismeni novinari ne bore protiv ove riječi, nego se povode za svojim neobrazovanim kolegama?

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na Pečene žene, pečena djeca

  1. Negoslava napisao:

    Kako zašto? Da bi bili u trendu.
    Šta ti vredi pismenos’, ako neko zna više stranih reči nego ti?

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      To je tužno. Ima i dobrih, pametnih trendova, nisu oni sami po sebi loši. Ali ovo, ej, ja poludim kad čujem “event”, kao glupe papige svi ponavljaju, a i ne znaju valjda šta znači, osim primijenjeno… Pusa.

      Sviđa mi se

  2. LaBiLnA napisao:

    A joj što sam se nasmejala na ono „Ja samo mogu reći da će se u ovoj policijskoj upravi raditi kao i do sada.” Hahahahaaha HIT 🙂

    Sviđa mi se

  3. Wojciech napisao:

    Vesna, čitajući ovaj Vaš post osećao sam se kao kod kuće!
    Pozdrav! 🙂

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      🙂 🙂 zbilja? zbilja!? jel zbog tema ili načina? Zbog temA? Kojih? Ma kako god, laska mi jako, s obzirom na to kako vi pišete.
      I, sad sam vidjela da sam vam pogrešno pisala nick na listi za nominacije, isprika. ne mogu zapamtiti, wojciech, ovo ponavljam 🙂

      Sviđa mi se

Komentiraj

