Unutarnji prijatelj

Sedam mršavih krava

Nisam od politike, zanimaju me ljudske teme, a politika više s ljudskošću nema veze, ali još sam pod tegobnim dojmom one tužne aukcije slika neku večer, koja se, kao nemoćan bolesnik, pokušavala dići na drhtave noge. Duhovit i iskusan voditelj trudio se animirati malobrojne goste, ali bez uspjeha, bila je to mrtva ravnodušna smjesa, ne mogu reći masa, jer ih za masu nije bilo dovoljno. Poslije je rekao kako su još gori od anemične većine bila ona dvojica koji su lijeno, nezainteresirano dizala palice, kupovali loše, a preskakali dobre slike, jer ih ne razlikuju: birali su dobru cijenu. To su, kako kaže moj brat, skorosteci, Dobra riječ. 

Zadnja aukcija u Rogoznici, 2006. godine, bila je zabavna i prpošna, gosti su bili većinom naši ljudi, kao i sada, ali su se palice stalno dizale u zrak, kupovalo se gotovo nehajno. Među bogatima bilo je i onih koji su se razumjeli u umjetnost.

Znam, znam, lažno blagostanje. Ali, kako bi rekao Bob Rock da je živ, bolje lažno blagostanje nego stvarno siromaštvo. Uostalom, i za jedno i za drugo krivi su političari.

(Uh, gle, opet lasica pobjegla iz haustora, a misao iz moje glave 😦 ) 

Vratila se: na što se sad izvlače naši vođe, kad nas ne uništava vanjski neprijatelj, nego unutarnji prijatelji, i to mandat za mandatom?

P.S. Izračunala sam: ova, 2013. godina, šesta je mršava krava. Još treba izdržati sedmu, a onda, 2015., počinje sedam debelih krava.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

24 odgovora na Unutarnji prijatelj

  1. Negoslava napisao:

    A jeliiiiiiiiiii, ovo za mršave i debele godine, jel se odnosi samo na vas ili, možda, i na nas…

    Sviđa mi se

  2. aleksandranm napisao:

    …slusaj, meni ovi Tvoji tekstovi sa mora samo bude nostalgiju za Jadranom…

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    pa dođi!

    Sviđa mi se

  4. jasna napisao:

    Nek Vam se pozlate ove biblijske prognoze, jedva ih čekam. Ne znam kako bih ubrzala ovu 2014. da proleti, a onda…samo “debele krave”

    Sviđa mi se

  5. tangolina napisao:

    Ево пријављујем се и ја за нарољавање пред долазак 2015-те! Кад смо оволико издржали дочекаћемо и њу! 🙂

    Sviđa mi se

  6. LaBiLnA napisao:

    Treća sreća!!!

    Sviđa mi se

  7. LaBiLnA napisao:

    Pih, sad videh da sam četvrta 😦 Kmeeeee

    Sviđa mi se

  8. Negoslava napisao:

    Znam da sam peta.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      E nisi peta, nego četvrta, jer se Labilna bila ražalostila kad je čula da je tek četvrta, pa sam je ugurala pod 3 a 🙂
      A kako ti, Nego, u toj svojoj vatri, stigneš čitati tolike postove, i još tešku prozu!? I pozdravi svoju susjedu Vesnu.

      Sviđa mi se

    • Negoslava napisao:

      BAŠ TI HVALA.
      A stignem, znaš kako – pošto sam u fazi krečenja i ostalog čišćenja, malo ribam, pa na komp. Pa malo perem tepihe, pa na komp. Pa malo seckam paradajz, oću da probam da ga sušim prirodnim putem, a onu mašinu za sušenje sam džaba kupila, jos je nisam ni oprala,ccccc, pa na komp… I tako…

      Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      aha! nisam jedina kojoj je komp utoite. ukratko, mi smo svestarne ene, jelda 🙂

      Dana 15. kolovoza 2013. 10:20 Vesna uro-Tomi

      Sviđa mi se

  9. A je l’ to bas tako ide? Sedam za sedam… meni se cini kao da mi je vec dvadesetreca mrsava.

    Sviđa mi se

Komentiraj

