Čkartovi

Lopovi su se nakrali i stalno kradu, a narod skapava. Ništa novo u povijesti civilizacije. Samo je pitanje kako ti je pao grah.

Je li to tvoj neuspjeh kad se nađeš na dnu piramide?

 Sve što čujem i vidim – ovrhe; kontejnere; pa kako je prošli premijer  (ne imenujem ga ne zato da ga zaštitim prije nego što bude osuđen, nego zato što ne vjerujem da je jedini) živio kao sultan u New Yorku; kako smo na vrhu ljestvice zemalja iz kojih je izvučeno najviše bogatstva; kako se ne poštuje rad, a osobito otkad su počele one sramne ponude za otpremnine – u zadnje mi vrijeme vraća pričicu koju je pričao pokojni tata moga muža, a njemu ju je pričao njegov tata:

Dolazio je princ prijestolonasljednik (kaže li se tako?) u smotru vojske, pa su pred njega poredali sve kršne i stasite vojnike. Ali se on prošetao i malo dalje, pa je na štaglju vidio druge vojnike. Bili su svakakvi, kržljavi, mali, debeli, kojekakvi. Princ je pitao: “A koji ste vi?” Jedan od njih je salutirao i rekao: “Mi smo čkartovi.”

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku), Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

18 odgovora na Čkartovi

  1. Ti kao da živiš ovde, a ne tamo. Mada bilo je i tamo ovde i ovde tamo i vrag bi ga znao sad.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      :-))) utješno. Kad je više, jače je, pa će brže proći? A tamo i ovde, ovdje i tamo, već smo zaključili da je isto, čak kod nas pričaju da je kod vas već malo bolje.

      Sviđa mi se

  2. mojra napisao:

    Samo što mi nismo ni kržljavi, ni mali, ni kojekakvi. Ništa nam ne fali. Naprotiv, među nama ima i onih najboljih i najvrednijih. Ali neko želi da nas ubedi da smo najgori i da bolje ni ne zaslužujemo.

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    Teško se oduprijeti kad te stisne sa svih strana. Činilo mi se da je navalu samosažaljenja zdravije izliti ovdje nego gutati 😦

    Sviđa mi se

  4. LaBiLnA napisao:

    Bolje i na dnu lestvice, nego na vrhu sa puterom na glavi 🙂 Ili možda ipak grešim… puter je blagotvoran u nekom obliku 🙂

    Sviđa mi se

  5. tanjatg napisao:

    Puter je blagotvoran u slatkišima!!! Hajde da uđemo na kratko u poslastičarnicu i sve načas zaboravimo?! 🙂 Mislim da bi to bila odlična terapija!!! 🙂

    Sviđa mi se

  6. LaBiLnA napisao:

    Pa da navalimo…

    Sviđa mi se

  7. Zlica napisao:

    Mmmmmmmože!


    (napomena: ovo nisu čkartovi. ovo su pomno izabrani, oni stasiti. a sad ih idemo popapati!)

    Sviđa mi se

  8. TamoiOvde napisao:

    I na ovom pokušaju se dokazalo:
    Ti pegazu svome stalno dižeš glavu,
    al badava brate-on misli na travu…

    Sviđa mi se

Komentiraj

