Zašto objavljujem post za koji znam da će mi izazvati nelagodu čim ga objavim

Zašto ne sačekam bar dvadeset i četiri sata, da provrije, da višak iskuha i da se slegne ako je što vrijedno ostalo, prije nego što ga objavim ili od njega odustanem? Nije to samo zbog moje nestrpljive naravi. To je najviše zato što je prazan, gluh i nijem inbox moj neprijatelj. Kao da čekam pisma svoga dragoga koja nikako ne stižu.

Ima li još takvih?

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

17 odgovora na Zašto objavljujem post za koji znam da će mi izazvati nelagodu čim ga objavim

  1. Negoslava napisao:

    Ja svaki objavim odmah. Svrbi me tastatura, u suprotnom.

    Sviđa mi se

  2. mojra napisao:

    Ma zavidim ti na toj impulsivnosti i hrabrosti. Ja imam gomilu tekstova u nacrtima, mojih najiskrenijih, bez cenzure (skoro bez cenzure, jer nikad nije sasvim sve rečeno što mislim), koje nemam petlje da objavim. Stidim se i bojim, kako će ljudi reagovati. Plašim se da mi niko više neće doći na blog. Ali koja je svrha bloga ako ćeš pisati samo ono što će drugi da odobre?

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Ne zavidi mi, grozno sam nagla, sama sam sebi opasna. Ali drago mi je što si mi priznala svoje muke, lakše mi je. I ja se toga bojim da mi nitko više neće doći na blog i isto zaključim – pa kakva je onda svrha.
      Hvala ti, Mojra

      Sviđa mi se

  3. tanjatg napisao:

    Ja ne objavljujem odmah. Napišem priču i onda čekam da se inkubira. To nekad potraje i po nedelju dana. Hoću da svaka reč nađe svoje prirodno mesto. Da orkestar bude naštimova, barem po nekim mojim merilima i u skladu sa mojim mogućnostima. Ne volim ni ja prazan inbox. Gledam maločas statistiku: danas samo dva pregleda – pa naravno, kada ima skoro dve nedelje kako sam poslednji put nešto okačila. Al nema veze. Priča je napisana u subotu. Al nek odspava još malo. Uostalom, svako ima svoj manir u svemu, pa i u ponašanju na svom blogu. To nas čini jedinstvenima i upravo to je prava stvar. 🙂

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Pa je, tako je. Naši postovi su kao mi, oni se druže između sebe, imaju svaki svoj dnk. I znaš, osjeti se to kad svaka riječ sjedi na svom mjestu, lijepo je to.

      Sviđa mi se

  4. tangolina napisao:

    Retko ih objavim odmah – verovatno su to neki tekstovi koji me ne dotiču lično. Oni najteži čame u “neobjavljenima” i kad po njima kopam…uhhh bude svašta. Ponekad ih uz prepravke objavim i bude mi drago kad vidim da se nešto ipak “pokreće” 🙂

    Sviđa mi se

  5. vesna napisao:

    A ja najteže ispucam odmah. Ponekad se vratim nakon duže vremena i popravim, ono, nitko neće znati 🙂 jer post kad je jednom pročitan, više mu se ne vraćaju, a ostaje zapisan.
    Ali je istina da želim objaviti samo da bih objavila, da dobijem neki odgovor, ikakav, osim nijeme tišine. Šta mogu, takva sam…
    A tebi uvijek posebna hvala na komentarima

    Sviđa mi se

  6. LaBiLnA napisao:

    Ja volim te postove bez zadrške. To su jedini pravi postovi, sve ostalo je … hm… bolje da ćutim 😀

    Sviđa mi se

  7. ironijexl napisao:

    Da, večita i verujem, svačija dilema… Verujem da je specifičnost i draž bloga upravo u toj interakciji. Zato ne treba preterivati sa autocenzurom, neka ona ostane ‘privilegija’ štampanih stvari 🙂

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Istina, istina. Drago mi je sto svi mislimo slično. Jedino ostaje onaj strah koji je Mojra spomenula – da vise nitko nece htjeti zastati na mom blogu ako dvaput zaredom bude los – da mi je bar da je naizmjenicno dobar i los 🙂

      Sviđa mi se

Komentiraj

