Kako vas zamišljam: Mojra

Hitno: Mojra, portretić

Morala bih već jednom početi pisati koncept, katkada zaboravim najbitniju stvar koju želim reći, na primjer poantu :-(.

Ispustila sam Mojru, greškom. Mojru zamišljam lijepom kao što je žena na onoj fotografiji, kao Eminu iz bašte staroga imama. Starinske ljepote, bez šminke, kovrčave kose. Skladnog tijela. Ima hitre kretnje, brz hod, brzo i voljko radi sve, pa i kućne poslove. Vedra žena čija djeca uživaju u njezinoj vedrini. Odlična spisateljica koja zbog pisanja nije ništa manje živa u stvarnom životu, nego u oba svijeta plovi punim jedrima. Zbog svega – zbog toga što je lijepa, zadovoljna, talentirana, dobra, nezavidljiva i neljubomorna – ona je pozitivna, plemenita, nasmijana, lijepog smiješka i smijeha. Dobar čovjek, dobra žena, dobar pisac.

 

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

2 odgovora na Kako vas zamišljam: Mojra

  1. mojra napisao:

    Jao Vesna, preterala si, strah me da komentarišem, ma ne smem ni post više da napišem. Ne postoji tako savršena žena kakvom si me opisala, mada si u nekim stvarima ispala prava gatara. Volim akciju, temperamentna sam i brza, to si dobro naslutila. Nažalost, to ipak ne znači da sam zadovoljna i da me ne hvata malodušnost i to zadnjih godina sve više, jer znaš i sama gde živimo…ti kvaliteti ovde nisu nagrađeni. Ali kućni poslovi…s kuhinjom nikad nisam bila u dobrim odnosima, zimnicu u životu nisam napravila.
    I…imam gadne podočnjake zadnjih godina, bez korektora ne idem ni do prodavnice. Na fotki sam ih dodatno korigovala u fotošopu. 😉
    Hvala ti za ovaj post. Neverovatno si pažljiva i draga. Šaljem ti jedan veliki zagrljaj.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Joj, Mojra, znači ti si ono na slici! Tako si lijepa! Blago tebi! Vjerovat ćeš mi da se to zadovoljstvo sobom osjeti u pričama, u svakom tekstu. Veliki zagrljaj od Gatare

      Sviđa mi se

Komentiraj

