Bankari, ranjiva manjina

Bloody money

Prenosim iz 24 sata Express, piše Boris Rašeta:

Šefovi najvećih banaka u Hrvatskoj ove su godine sebi i najbližim suradnicima podijelili milijunske bonuse jer su u najvećoj krizi enormno povećavali zaradu. Samo su na kamatama usred krize banke zaradile 42 milijarde kuna.

Zato su šefovi četiri najveće banke sebe i svoje menadžere nagradili s 10.000 prosječnih radničkih plaća. Preciznije, podijelili su oko 500.000 kuna po čelniku! 

Pa ipak, bankari i dalje tvrde da su  – ‘ranjiva manjina’…

***

500.000 je moja šestogodišnja plaća, za taj novac idem svaki dan na posao, radim 2190 dana, 15330 sati, savjesno i najbolje što mogu. I nikome ništa ne kradem, nitko zbog mene nije gladan ni na ulici.

Zar moramo mirno dopuštati da nam to rade? Zar se ništa ne može učiniti?

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na Bankari, ranjiva manjina

  1. tangolina napisao:

    Sreća pa nas od bankara deli staklo s malim prorezom kroz koji nam ne mogu oguliti i kožu…

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    uhhh, odlično rečeno!

    Sviđa mi se

  3. Negoslava napisao:

    Ne može. Izmedju ostalog, zato su nas i rasturali – briga njih za naše nezavisnosti, profit, draga, samo profit koji izvlače iz naših jadnih državica razlog je njihove brige o svima nama.A onda se tu omrse i neki naši somovi.
    Neću zameriti ako ovo obrišeš.

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    Ne razumnijem, zašto bih obrisala! Možda samo zato što ponavljaš iste moje misli? 🙂 🙂

    Sviđa mi se

  5. Slažem se sa Negoslavom.

    Ipak, bez banaka, vratili bi se u naturalnu privredu/ekonomiju/gospodarstvo. S druge strane, ukoliko ovako nastave/nastavimo, eto nas upravo tamo – u naturalnoj…

    Sviđa mi se

Komentiraj

