Cipelarina

Politička bajka

Na prošlim lokalnim izborima pobijedilo je nekoliko mladih. Izgleda da je izbor bio dobar.

Jedan od njih je međimurski župan Matija Posavec (33). Slušala sam ga u jednoj od najboljih emisija HTV-a, Labirintu. On kaže da je njegov cilj vratiti povjerenje građana u političare. Ima li nemogućijeg zadatka?

Krenuo je pravim putem – od sebe, smanjio je sebi plaću župana sa 16 na 13 tisuća. K tome, službeno mu je vozilo Ford Focus, a ne BMW, kao prethodnicima.

Ustanovio je da je županijski prosjek plaća tri i pol tisuće, a prosjek plaća u županiji kao instituciji osam i pol tisuća. To je strašan podatak. Ispravno smatra da razlika ne smije biti tolika, pa je službenicima u županijskim uredima već nešto smanjio plaće. I nije omiljen. Novcem koji je uštedio osigurao je međimurskim srednjoškolcima besplatan prijevoz.

Nakon tuzlanskog gradonačelnika, ovo mi je drugi pozitivan politički lik. Dva na koliko? Ali ipak, eppur si muove?Ili možda treći? Sve više se u uži krug kvalificira i naš gradonačelnik, bar koliko mogu čitati između redaka i koliko mi kaže bivša kolegica, koja je sad u Gradskoj skupštini. (Znam da ću ovim steći mnoge nepristaše 😦 )

Najapsurdnija stvar: u međimurskoj županiji šesnaest je godina bio na snazi propis po kojemu su županijski službenici svaki mjesec dobivali dodatak na plaću u iznosu od 365 kuna – za cipele! Nadoknađivao im se trošak hodanja na posao. Taj se dodatak zvao cipelarina.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svi župani u proteklih sedamnaest godina zadržali su taj propis, a Posavec ga je ukinuo.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na Cipelarina

  1. Negoslava napisao:

    Mali glas razuma u moru crkvenih- au, koju reč da napišem, stvarno ne znam. Naše crkve- kad kažem crkve mislim na ljude u njima i kod nas i kod vas, toliko malo misle o svemu ostalom, a o svojemu blagoutrobiju najviše. Te tako, ovome svaka čast.

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Još ne spavaš? Ajojjoj!
    Da, imaš pravo, kao rijetki biser.
    Nadam se da će tako i ostati.
    Tojest, da je tako stvarno u stvari.

    Sviđa mi se

  3. mojra napisao:

    Ko li se toga dosetio 🙂 ? Mogu ti reći, baš bi mi dobro došla ta cipelarina.

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    🙂 🙂 I meni, i meni!

    Sviđa mi se

  5. TamoiOvde napisao:

    Cipelarina? Krasno!
    Predlažem pored ove, i novu stavku u budžetima.
    Gaćarinu, molim!

    Sviđa mi se

Komentiraj

