Torbica

Joie de vivre

(Samopomoć)

 

 Imam torbicu, malu, „body“, tako u dućanu zovu torbice koje se nose ukoso preko ramena, kožna je, lijepa, praktična, djeluje fino, naglašavam: djeluje jako fino, iako nema neko slavno dizajnersko ime.

Ta mi je torbica toliko draga – doduše, i zadnja mi je, tojest… brrr… ne znam točno što znači zadnja, a što posljednja, pa ću reći najnovija… toliko mi je draga da je, kad pada kiša ili kad se samo sprema na kišu, nosim u drugoj, velikoj torbi, pa je izvadim samo kad je na sigurnom.

Zaključak: netko depresivan i malodušan ne bi toliko čuvao jednu običnu torbu. Induktivna metoda.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na Torbica

  1. Negoslava napisao:

    Hm… to ti jeste poslednja torbica, jer je poslednja u nizu onih koje si kupila, ali nije zadnja, jer je zadnja samo ona posle koje nijednu nećeš da kupim, dok si živa. Pojela si za ručkom poslednje parče hleba, sve do večere ono je poslednje, a zadnje je ono- to i nikad dviše.
    A inače, mada nosim veeeelike torbe, imam i ja takve – doduše, ne kožne i ne posebne, ali ipak male.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Aha, tako. Meni je to sve jedno te isto. Još me zbunjuje i to što mi je netko. čini mi se, objašnjavao, da je razlika u vremenu (zadnji) i mjestu (posljednji) … ili obrnuto 🙂

      Sviđa mi se

    • Negoslava napisao:

      Možda, kod vas. Kod nas je ovako. I van ovog termina, zadnji se koristi jedino kao zadnji deo nečega – pređite u zadnji deo busa, molim vas..

      Sviđa mi se

  2. tanjatg napisao:

    Raznežila si me. Sada zamišljam da imam takvu šta bih to tačno nosila u njoj. Možda one nevidljive poruke iz boce. Ko zna!

    Sviđa mi se

Komentiraj

