Tramvajac, zebra i ja

Da se pohvalim, da se razveselim, da vas razonodim

Jutros je jedan tramvajac radi mene zaustavio cijeli tramvaj, sva troja kola. Doduše, na zebri, ali ipak. Nije bilo drugih pješaka osim mene, znači radi mene je. Nisam ga dobro vidjela, osim da je muško. A muškarci uvijek imaju muško-ženske motive za sve što rade (sa) ženama. Čak i kad se čini drugačije, taj motiv je u temelju, ili u podsvijesti. Pa sam to zaustavljanje tramvaja shvatila kao kompliment. Naravno, inače me ne bi veselilo. Što bi mi značio kulturan tramvajac?!

Jer i žene svih oblika, veličina i starosti vole biti sviđane. Ovu riječ nisam upotrijebila iz ekshibicionizma, nego zato što mi baš treba pasivni oblik trajnog glagola sviđati se, malo je drugačije, pasivnije, prepuštenije, od “vole se sviđati”, koje sugerira sudjelovanje, akciju. Pa je tako isti motiv i u ženskoj podsvijesti kao i u muškoj. Jer ako nije Eros, onda samo može biti Thanatos, nema između.

Vraćam se svom tramvajcu. Slabovidan ne može biti, ne bi valjda takav vozio tramvaj? Znači, vidi.

A onda sam mu se ja veselo nasmijala i pretrčkarala ulicu.

Svi teški tereti na mojim ramenima u tom su trenutku bili laki kao baloni, pustila sam špagice i oni su odlebdjeli u nebo.

Trajalo je neki djelić vremena tako sitan da nema ni ime, ali tko zna koliko je važan, među svim ovim kvantima, riječima koje su tvarne kao i tvar, mislima koje oblikuju, vremenu koje je uvijek jedno, samo mi mislimo da teče…

Ovo pišem (da pišem! objavljujem! blamiram se!) zato što sam odlučila zapaziti i poštovati svaku dobru stvar koja mi se dogodi, ma kako sitnu, i ne dati joj da samo prođe, nego je produžiti, produbiti i uvećati ponavljanjem. Ako ništa drugo, za to vrijeme bar ne mislim, ne pišem i ne objavljujem mračno.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

17 odgovora na Tramvajac, zebra i ja

  1. Sviđa mi se. Uz to, upravo si dala odgovor na jedno od pitanja koje postavljam u postu kojeg još nisam objavio. Ne bih dalje, podsvest je čudo.

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Ha! A tek sinkroniciteti! Jedva čekam post!

    Sviđa mi se

  3. Litero napisao:

    Podsjeti me na:
    xeno, (im.),
    najmanja mjerljiva jedinica ljudske povezanosti, razmijenjena obično među strancima u prolazu – flertujući brz pogled, suosjećajno kimanje glavom, zajednički smijeh zbog neke čudne slučajnosti – trenuci koji brzo prolaze i koji su nasumični, ali koji, bez obzira na to, sadrže moćne emotivne sastojke koji mogu umanjiti simptome usamljenosti.
    Iz onog Rječnika opskurnih tuga 🙂

    Sviđa mi se

  4. Zlica napisao:

    ☺☺☺♥☺☺☺

    Sviđa mi se

  5. LaBiLnA napisao:

    Tačno znam taj osećaj 🙂 Jebemliga to je valjda ta hrana za ego, dušu, sujetu… i prija! 🙂

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      pa da, afirmacija, po mom mišljenju druga po redu osnovna ljudska potreba, nakon dodira

      Sviđa mi se

    • Negoslava napisao:

      Jaooo, još kad mi se desilo nešto slično. A davno, davno, kad sam bila mlada i dovoljno lepa, drugarice su me začikavale kako vozači buseva zaustavljaju saobraćaj zbog mene.I, kao, oni imaju njabolji ukus jer mnogo i mnoge vide. Al, davno prošlo vreme.

      Sviđa mi se

  6. vesna napisao:

    Slušaj ti, tinejdžerko, nikad nije prošlo! :-/

    Sviđa mi se

  7. tanjatg napisao:

    Super je što o ovako nečemu pišeš, što objavljuješ ali se nikako nemoj osećati izblamirano. Pa žena si, pobogu! 😉

    Sviđa mi se

  8. vesna napisao:

    Zamisli, taman sam mislila napisati jedan mini postić upravo onako kako bih sad tebi odgovorila. Idem!

    Sviđa mi se

Komentiraj

