Q… i 3,14

Labilnin rječnik

Labilna a nestabilna moja je omiljena blogerica. Bit će jasno zašto već i nakon njezinog kratkog „about.me“:

Šta reći, kakvu poruku Kosmosu poslati?

Postojim.

Došla po nagovoru virtuelnog prijatelja. Niko me tandžarom nije terao. Smestila sam dupe u fotelju (koju nemam), uzela tastaturu u ruke i krenula od Kulina Bana, preko moje pokojne prababa Ilinke, Bog da joj dušu prosti… do dana današnjeg, a imam i neke vizije budućnosti…

Kome smetam, neka me zaobiđe…

Pišem šta hoću, o čemu god hoću, kad hoću i koliko hoću. Uzimam slike sa Google images po sopstvenom nahođenju. Da su neke skupocene, visile bi u galeriji.

Slabo gledam TV, radio slušam povremeno, novine ne čitam. Koristim internet za sve u životu, osim za seks.

Da ne beše onog Gosta kod grofice na večeri  (moj omiljeni bloger[1], primj. VĆT) , još se ne bih baktala sa about.me, nego mi đavo ne dade mira, kad ima on, imaću i ja! Srpska posla.

Došla sam u miru. Neću vam ništa, trep, treppp

Tandrčem po tastaturi o sebi i ljudima iz mog okruženja, da se ne zaboravi…

Inače, korisnica sam društvenih mreža od-do. Volim da ćaskam sa ljudima o svemu i svačemu, te me možete naći na sledećim sajtovima: والنيوجين في وقت متأخر، الله ثراه Za sada ovoliko o meni od sebe, vama.

Šta ćete sa ovim, nemam pojma, ni meni ne znači ništa ali imati se mora. Dok je još uvek za dŽ.

NAPOMENA: Zadržavam pravo da menjam, dodajem, izmišljam, lažem, falsifikujem podatke o sebi, dok me ne uFate vanzemaljci, a onda ću da pevam kao Hor bečkih dečaka – na engleskom, sa sve gornjim i donjim lagama. Jer lagati se mora!

I… ŠKK je ovaj AppS?

 ***

Zašto volim Labilnu? Zato što je beskrajno duhovita i što se o svemu zna zezati, šaliti se na svačiji račun, a najprije na svoj.

E ta Labilna ima poseban rječnik iz kojega ja izdvajam samo dvije riječi:

Qrac

3,14čka

Labilna ih ima mnoštvo, njezini tekstovi zaslužuju temeljitu analizu, ali ja sam ove dvije izdvojila zato što ih namjeravam upotrebljavati, jer ne volim prostačenje u svojim tekstovima (znate već, dostojanstvena dob), ali katkada mi ipak prostačenje zatreba.

Zato predlažem da te riječi uđu u standardni rječnik.

Štoviše, predlažem da se uvrste u standardne rječnike i srpskog i hrvatskog, jer su to dva malobrojna primjera riječi koje nisu reterirale ni uoči, ni za vrijeme, ni poslije rata.

 ***

Mala poruka Zlici: Vidiš, o svemu se može zezati. Pa i o tisi :-).

A kad već poručujem, evo i poruka za N. i N.: Drage moje neprežaljene, ako se slučajno još šuljate oko mog bloga, a da se meni ne javite, čujte ovo: one Marks & Spencer pepita suknje koje si nam ti, draga N., kupila kad smo bile kod drage N., u Podgorici, sada su glavni modni hit. Ja se danas u svojoj šepurim. 🙂 😦  i sjećam se vas.

 

 

 

 


[1] Ovo je Gost kod grofice na večeri:

Middle-aged, educated, smoker, amicable, employed, married, parent. So, should I say – happy?

I love to read, write, listen to music, watch movies, theater, walking, sea, swimming, animals, people until they go crazy, travels, plains and mountains, the river, particularly the Danube…

Here, in this box, there is not enough space, so let’s go  to read.

 

 

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Moji prijatelji. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na Q… i 3,14

  1. LaBiLnA napisao:

    Kako sada da ti lajkujem post kad si me ogovarala? 😀 Aajdeee kako!? Trep, trepppp

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    .-))))))))))))))))))) evo opet! gledaju me na poslu, šta je ovoj!
    (kako si pogodila da ću se u 3,14…)

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    E moja draga Labilna, pa nisi ti badava moja heroina, pa i kokaina ako zatreba – ja se tebi divim što možeš sve šro ja ne mogu. Znam ja razumski da bi to bilo korisno, da sam ikad mogla dići sr.prst ne bih bila nevidiljiva mišica među njima koja niti zbori niti romori, a i kad progovorim, nečuju me. (ovo nemoj ikome reći, neću to više spominjati, da se ne obezvrijedim u očima do kojih mi je stalo)

    Sviđa mi se

  4. tangolina napisao:

    Nemam gore šta da dodam, ali evo obema rešenja za srednji prst u jednom vicu 😀

    Tek venčan bračni par. I odmah gosti. Svektva i svekar.
    Muž da se pokaže, naredi ženi da donese piće i skuva kafu. Ona podigne palac (kao OKEJ) i ništa ne uradi. Muž malo kasnije naredi ženi da postavi večeru. Ona ponovo podigne palac i ništa ne odradi. Posle je tako bilo i sa kafom i sa kolačima….
    Kad se društvo razišlo, zatraži muž pojašnjenje:”Pa dobro ženo, ja ti kažem da nešto uradiš, ti mi pokažeš palac i ništa!” A ona će na to: “Pa nekulturno bi bilo da ti u društvu pokažem srednji prst” 😀
    Daklem, u palcu je spas!!!

    Sviđa mi se

Komentiraj

