Pjesme koje pjevamo govore o nama

 Jednom sam čitala kako je neka žena radila zanimljivo psihologijsko istraživanje i dokazala da pjesme koje najčešće pjevušimo otkrivaju kakvi smo. Ili kako nam je, nisam više sigurna. A ne znam ni je li razlika bitna; bojim se da smo onakvi kako nam je.

Pa sam pratila što pjevušim i bila prilično zadovoljna  rezultatima, jer sam pretpostavila, naravno, da sam u to boljem stanju što su pjesme vedrije. Zabranila sam si pjesmu Mi imamos mnogos problemos…

Evo mog repertoara. Nisu naslovi, nego uglavnom refreni, i to onako kako ih pjevam, najčešće pogrešno.

 O, soleil, soleil, soleil-leil, soleil, soleil (Nana Mouskouri) (jako pozitivno)

Non ho l’età (Gigliola Cinquetti) (vrlo pozitivno)

Take me down to my boat on the river (pozitivno, samo se bend zove  Styx 😦 )

Leila, you got me on my knees, Leila you got me on my knees (i tako beskonačno puta) (Clapton) (pozitivno za Leilu, ali ne i za njezinu sestru, a za mene uzor)

Travelling lady stay a while/ till the night is over/ I’m just a station on your way/  I know I not your lover – Cohen (prilično pozitivno)

Starry starry night (Vincent/ Don McLean)

Vehni vehni fijolica (međimurska) (malo molske tuge)

Ajde slušaj, slušaj, kaleš bre Anđo

Ali zato:

Rujne usne curo imaš, žališ li gi tiiiiiii….

Sjedilo sam za mašinom šilo som, pitali me oficiri čijo som, ne pitajte oficiri čijo som, vodite me vašoj kući vašo som… jam duri duri duri duri-ram-ram… (veselo, veselo)

 (Ja više nisam ptica, ja sam cvrčak.)

Ali.

Apsolutni, apsolutni, apsolutni rekorder po satima i satima mojih pjevanja i fućkanja je pjesma Donna, Donna (Donovan). Nisam pojma imala o čemu je (tribute to Sizif) ni provjeravala, lijepa melodija, bila sam uvjerena da je ljubavna pjesma, a ionako samo pjevam donna, doonna, donna, doona, donadonnadodonnado…

 A onda sam otkrila da je to židovska pjesma o janjetu koje vode na klanje.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na Pjesme koje pjevamo govore o nama

  1. tangolina napisao:

    🙂
    Jutros sam pevala: “Lana je vozila sanke, a ja sam pravio sneška” – Balašević (mislim da sam priželjkivala najavljeni sneg od koga nije bilo ništa :-D) ali nikako nisam mogla da se setim svih stihova….pa je nastavak bio samo ovo: “ljubavi dođu i odu al ona je uvek u planu”
    🙂

    Sviđa mi se

  2. Negoslava napisao:

    Ja sam subjektivna – kad hoću da mi je lepo, pevušim uz ovo(g) –


    http://www.youtube.com/watch?v=51HYtamDVvk (moj sestrić)

    a kada sam tužna, slušam njegovu profesorku pevanja-

    a kada sam setna, na njegovu preporuku, slušam ovo

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    Sve tri su divne, zaista, ova obrada narodne je prekrasna, i video, al bano i ona ženska, al dečko – em jedna od najljepših arija na svijetu, em zgodan, em milozvučan, biser – stvarno možeš biti ponosna teta. Pozdravi ga i od mene.

    Sviđa mi se

  4. jasna napisao:

    Navijam za prvu i treću, ne mogu se odlučiti koju bi ! Uglavnom mi se čini da je đak nadišao profesoricu i u izvedbi i u onome što preporuči! A posebno hvala Negi što je to ovdje podijelila i omogućila mi da uživam. Ne znam postaviti ovdje smajlija, pa ga eto opisujem !

    Sviđa mi se

  5. bojan5150 napisao:

    Јаој, колегинице, наиђох на твој блог преко неког проклетог блога о здравој храни (ни слутио нисам како је раширена та штетна појава – блогови о храни); читам, читам, па се на крају питам оно што пише на почетку, а што ти оволико пишеш? А онда ћу овдје стати, за данас. У складу с темом, сугеришем једног љутог ћелавог патуљка: http://youtu.be/XxZtdcHwQuY

    Sviđa mi se

Komentiraj

