U Hrvatskoj svaki dan tisuću novih nezaposlenih

Danas ih je 350 tisuća.

Kod Vidoševića pronađene rijetke i dragocjene inkunabule iz 16. stoljeća.

U nedjelju će biti 355 tisuća nezaposlenih. U nedjelju  je referendum U ime obitelji. Kažu da će koštati 48 milijuna kuna.

48000000 :  355000 =  13500,00 kn

Ako sam dobro izračunala, svaki nezaposleni mogao bi dobiti  tri prosječne plaće.

***

Ja sve brže stižem na posao i s posla, nemam se gdje zadržavati, jer imamo budžet od 20 kuna na dan, koji se brzo potroši: jedan dan papirnati ubrusi i maramice, drugi dan šećer i brašno, treći salata i jabuke… Nije loše, krumpir i piliće kupujemo nekoliko puta godišnje, pajceka smo naručili još lani, možda ćemo ga moći platiti, kruh pečem.

Nemam ni za one prosjake kojima treba dati. Bože, Svemire, Mudrače –  ako se izvučem iz ovoga, obećavam da ću dati čak i onoj ženskoj pjanduri ogromnog crvenog nosa i plisiranih podočnjaka koja me svako jutro zaustavi u Pothodniku.

Ne volim štednju. Dok ja uštedim kunu i deset lipa jer ne kupim kiflu i razmišljam je li šteta baciti papirnatu maramicu – deset lipa – nakon samo jednog brisanja nosa, Porezna mi uzme šesnaest tisuća. Kad ću to nadoknaditi ovim tempom štednje?

Kad sam zadnji put pisala o dijeljenju sapuna i zadnjoj roli toalet-papira, moja je Elementarna Nepogoda  rekla: „Srećom, mama, ovo zvuči kao pretjerivanje, pa ti nitko neće povjerovati.“

Nadam se da i ovo tako zvuči, da mi se Elementarna ne naljuti.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na U Hrvatskoj svaki dan tisuću novih nezaposlenih

  1. Sizif napisao:

    Hmmm, ako ti Elementarna Nepogoda čita postove na blogu, moraćeš na vreme da pribegneš autocenzuri. 🙂

    Što se referenduma tiče… sad nema nazad. Nažalost.

    Sviđa mi se

  2. Negoslava napisao:

    Mi smo uspeli, neće nam se broj nezaposlenih iduće godine povećati za 100.000, nego “samo” za 30.000. Mašala!

    Sviđa mi se

  3. Ligia Luckhurst napisao:

    Kaj ti bacas papirnatu maramicu nakon smo jednog brisanja nosa?

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    Ovo koliko ispušem :-))))))

    Sviđa mi se

Komentiraj

