Meni je u mojim snovima lijepo

Kao da sam kod kuće.

I zanimljivo, kao da sam u mnogo života.

Dobro je da postoji spavanje i da ima snova, inače, gdje bi bilo predaha.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku). Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na Meni je u mojim snovima lijepo

  1. Negoslava napisao:

    Divna kratka forma.
    Eto mog prvog literarnog komentara na tvoje britke teme.

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Hvala ti.
    zar su moje teme britke? To mi je veliki kompliment, ja se stalno bojim da su to jadikovke koje ljude bacaju u depru umjesto da ih na nešto potaknu. Uh, ssd ću te možda ovim argumentima predomisliti 🙂 da, da, britke su, tako je kako si rekla! 🙂

    Sviđa mi se

  3. Negoslava napisao:

    Hahahaahah.
    Paaaa, znaš kaaaako – mislimmmm, ovaaaaaj….britka je ova i…još neka i…tako.
    Neke imaju i neke britke rečenice i…hmmmm
    Oćeš još?

    Sviđa mi se

  4. slaven napisao:

    Lepeeeeeeeeeee

    Sviđa mi se

  5. tanjatg napisao:

    Meni nije. Znam da ću se probuditi!!! I kad spavam, moj racio ore, ore, ore…. 😦

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      To su moda lucidni snovi, kao ono kad ti se piki, pa sanja da ti se piki. Obavi sve to treba prije spavanja, da sanja u miru. Ja oboavam sanjati, ali moji snovi su, ja mislim da je to od antidepresiva, postali cjeloviti, mada udni, kao neke prie.

      Dana 8. prosinca 2013. 20:21 Vesna uro-Tomi

      Sviđa mi se

  6. horheakimov napisao:

    A može da te poseti i Vesna Zmijanac.

    Sviđa mi se

  7. jasna napisao:

    Kod mene, kad je neka frka na budno, tad ni u snu nema mira…stalno mi um nešto “hekla” i isprede nešto u čemu ne uživam. Nedaj bog da se s nečim lošim identificiram i uživim u nečiju lošu situaciju…nema olakšavajućeg sna.Da stvar bude gora, kak godine idu, tak i spavanje i snovi budu često prekinuti iz poznatih razloga.
    Šteta da ni tu nemam mira i da se ne mogu naći u ovom naslovu.

    Sviđa mi se

  8. vesna napisao:

    A da prije spavanja pojedete jedan fini slatki kolač i uz njega maznete čašu dobrog crnog vina ili nekin prošek?

    Sviđa mi se

    • jasna napisao:

      Prije spavanja…ma ni misliti, prihvatila sam se onog savjeta, da iza 17 h ne jedem ništa. Malo bi mi bilo prerano zaspati u to vrijeme. Nastojim to provesti na dulji rok, tak da se ne bi na to više htjela “navući”, jedva sam se privikla na to nasilje nad sobom. Inače mi je bio kroz cijeli žiot najdraži obrok taj prije spavanja. To me i dovelo u ovaj format da sam “za svoju težinu preniska”.

      Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Okej, okej. Treba poredati prioritete, debljina ili nesanica. 🙂

      Sviđa mi se

Komentiraj

