Fejs, Zorpia i ostali

Za mene, Facebook je kao ručak u restoranu: jednom ručam i ne poželim to sljedećih pola godine.

Odem na fejs, pa me nešto povuče za jezik, komentiram, ili smatram da je red komentirati nešto oko čega se neki “prijatelj” potrudio… I prije nego što postanem svjesna, izgubljen je sat vremena. Kako ljudi to stignu?

Primijetila sam da i na Facebooku žive dvije suprostavljene struje, uvjetno rečeno progresivna i konzervativna. Primjećujem da je virtualni svijet licemjeran kao i stvarni. Povedu se za jednim, pa svi jednako misle. Također, moje komentare  na ozbiljnije teme ni ondje nitko ne lajka, nisu ni za jednu stranu. Više se tome ne čudim, čak mi je i drago.

Bila je, kažu, emisija, u kojoj se novinarka obraćala prolaznicima ovim pitanjima: Hoćete li biti moj prijatelj? Smijem li vas pratiti? Biste li dopustili da nešto napišem na vašem zidu? Biste li htjeli pogledati moje fotografije s ljetovanja?

Poslije su anketirani ljudi rekli kako su mislili da je sirota djevojka pošašavila.

Imam neke prijatelje na Facebooku koje srećem na hodniku, ne pozdravljamo se, ne poznajemo se, a oni su predložili da budemo prijatelji! Mislila sam i mislila i shvatila: možda je to krug ljudi koji ti može pomoći u poslu, u životu, u promociji? To bi tada imalo nekog smisla.

Nikad ne tražim ljude preko fejsa, osjećala bih se kao Peeping Tom.

Na Facebooku sam od samog početka, predložila mi je to mlada i progresivna cura kojoj sam vjerovala.

Nedavno me je jedan također pouzdan prijatelj uključio u izvjesnu Zorpiu. Nisam imala ništa protiv, kao ni za, dok mi se nisu počeli javljati razni ljudi koji su me pitali zašto sam ih uključila u to. Ja? Nemam pojma. Zovem Sandra i pitam zašto me ubacio u Zorpiu, a on kaže: “Zamisli, ti si već treća danas koja me to pita. Nemam pojma!” Jedan kolega pomogao mi je da se ispišem iz Zorpije, nije bilo lako, a najgore od svega što je Zorpia još danima, bez mene, a u moje ime, pozivala sve ljude s mog adresara! Može li strašnije?

Zadnjih dana Fejs je poludio, pa mi je sve komentare na komentare slao i esemesom, više mu mejl nije bio dovoljan. Ne znam zašto, jer broj mobitela imao je od početka, pa to prije nije radio. Sad sam broj izbrisala, nadam se da ga nije zapamtio.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na Fejs, Zorpia i ostali

  1. mojra napisao:

    E baš si me ismejala. Prvi put čujem za Zorpiu.

    Sviđa mi se

  2. Wojciech napisao:

    A ja sam tužan. Šta je to Facebook?

    Liked by 1 person

  3. vesna napisao:

    Dragi Wojciech, nemoj biti tužan, to ti je nešto bez veze.

    Liked by 1 person

  4. vesna napisao:

    E sad sam se slatko i glasno nasmijala na ove tvoje udvarače, negoslava. Oću i ja, odoh na fejs!

    Sviđa mi se

  5. Mladi su počeli napuštati FB (I odlaziti na druge mreže (Instagram, Ask.fm…)), kada su njihovi roditelji pootvarali naloge.

    Meni je FB pomogao da se (ponovo) nađem sa nekim dragim ljudima koji su daleko, pa smo zahvaljujući tome obnovili kontakte. To je za sada, jedini benefit.

    Liked by 1 person

  6. Jel, čija si ti, mala? napisao:

    Isti su to svetovi, čak ne ni paralelni. Kakvi su na društvenim mrežama, takvi su ljudi i u stvarnom životu.

    Liked by 1 person

Komentiraj

