Što je meni od Amerike najstrašnije

Nisu ni hamburgeri s amonijakom, ni stanovi bez kuhinja, ni to što se jede gotova hrana, ni odjeća od poliestera i akrila od koje ti strši kosa, ni diskriminacija koju uspijevaju prodati kao demokraciju, ni arhetip majke koja je lik iz horora, ništa od toga nije mi strašno kao kauči i fotelje omotani najlonima.

Kakvo je to stvorenje koje kupi kauč i drži ga u najlonu, koji šuška svaki put kad se promeškoljiš? I nikad ne vidiš kako bi taj kauč izgledao bez najlona, ne uživaš u njemu. A ukućanima je to normalno, eventualno muž tobože prigovara, a u stvari se hvali svojom pedantnom ženom koja je tako uredna da…

Eto to je za mene najužasnija slika Amerike koju znam. Čini mi se da je tim najlonima sve rečeno.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na Što je meni od Amerike najstrašnije

  1. jasna napisao:

    Najloni na kauču su mi nešto kao “heklani dekrleki” u pećnicama, a sve pedantno i sterilno !!!
    Ista priča su stoljnjaci prekriveni prozirnim najlonom .

    Sviđa mi se

  2. Wojciech napisao:

    Mnogo toga je upakovano u celofan!

    Sviđa mi se

  3. Negoslava napisao:

    Kada su počele da nam stižu fotografije o njihovim uspesila, tamo daleko, prvo su se uslikavali na tim kaučevima i u foteljama sa sve zaštitinim folijama. Smešno.

    Sviđa mi se

  4. Mislim da Ameriku ne bi trebalo da uzimamo u usta. Dotle još imamo da taljigamo (Potrebno je, najpre, da otkrijemo vatru, pa točak i šta sve sledi).

    Sviđa mi se

  5. MiniZika napisao:

    I daljinski u celofanu

    Sviđa mi se

Komentiraj

