Zaštita od otkaza

Ako nekome padne na pamet da ovaj blog iskoristi kao izliku da mi da otkaz, jer me po nijednom drugom kriteriju ne mogu otpustiti, a moraju se riješiti viška (još živih) ljudi, evo moje zaštite:

– Imam najniži koeficijent u svom odjelu u svom rangu, unatoč tome što na moj rad nemaju primjedaba i što imam dugodišnje iskustvo.  Trideset i tri godine u istom poduzeću.

– Ja sam jedini djelatnik u povijesti odjela u kojemu radim, na poslovima koje radim, koji nikad – nikad! – nije poslan na službeni put. Već sam jednom napisala: kao da sam opasna zvjerka pa ne smijem preko granice. S druge strane, ja sam i dokaz da se taj posao može raditi i bez službenih putovanja, pa ću im, kad to shvate, posebno zasmetati.

– Ja sam jedini djelatnik u svom odjelu kojemu se koeficijent nije povisio punih jedanaest godina! Ne računajući onaj horizontalni pomak koji ti kompjutor automatski pomakne svakih pet godina. Horizontalni!? To me podsjeće na vrstu potresa.

– Očekivala sam puno od novog vodstva, ali više ne očekujem. Osim što sam tražila da me se primi -:) na razgovor i žalila se na bodove, ja sam poslala i nekoliko prijedloga za poboljšanje posla. Vjerujte, dobrih, znam ovaj posao. Nikad nisam dobila odgovor. Sam svoj tester

Kad sam sve ovo rekla svom odvjetniku, s namjerom da ih tužim, odgovorio me. Rekao je: “Potrošili biste novac, oni bi vas pokušali diskreditirati da bi sebe opravdali, bio bi to dug proces neizvjesnog ishoda, bez obzira na to što ste vi u pravu. Ja vam to ne bih savjetovao. Jedino! jedino da vam daju otkaz, e onda bi to bila druga priča! Što oni neće učiniti, jer znaju da bi izgubili spor!”

Pa eto. Ne bih voljela da do toga dođe, jer od čega bih živjela od otkaza do presude, ali ni to nije najstrašnija stvar na svijetu.

 

 

 

 

 

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na Zaštita od otkaza

  1. jasna napisao:

    Baš sam tužna kad vidim kako vam je na poslu. Ima jedna pametna misao, koju ne znam točno citirati, ali otprilike joj je smisao; ako te nešto smeta a možeš promijeniti, ne trpi, nego mijenjaj. Ako pak te smeta a ne možeš promijeniti, onda mijenjaj svoj stav o tome. I pomoli se Bogu da te obdari s dovoljno razuma, kako bi znao razlikovati te dvije situacije.

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    ja znam da sam ja kriva za sve – neprilagodljiva, tvrdokorna… pa se s tim trebam i nositi

    Sviđa mi se

  3. Negoslava napisao:

    Nijedno rukovodstvo ne voli – djelatnike – koji razmišljaju svojom glavom. Razmisli o tome.

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    Neću! pa da me čuje rukovodstvo!

    Sviđa mi se

  5. Najgori argument je onaj kako danas ima sve više nezaposlenih koji bi, kao, jedva čekali da umesto nas trpe.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      evala! upravo tako. Ono: ako ti nije dobro, a ti idi!

      Sviđa mi se

    • Ovakva priča je najbolji put da se identifikuju stvani, pravi (najvažniji?) problemi poslovanja. Zar se i bosovi ne bi trebali plašiti za posao (radno mesto ili još bolje biznis sam), pa s tim u vezi, nastojiti da odgaje i neguju što bolje zaposlene? Ako nije tako, šta je onda ovo što mi živimo na poslu?

      Sviđa mi se

  6. vesna napisao:

    super! Jesi čitao George McDonald Fraser – The Last testament of Flashman’s Creatori – u vezi s onim odogovorom na ameriku i s ovim ovdje

    Sviđa mi se

Komentiraj

