Radna terapija: Napredak

sjajni borcrveni borplavi bor

Pokušavam staviti fotografije svojih uradaka.

Na slici su tri faze: bor koji je prvi proizveden i najružniji je, zatim zadnji proizveden i meni najljepši, te prvi iz nove serije. Neću otkriti koji je (meni) najljepši, a koji najružniji, nego samo da je sjajni bor prvi iz nove serije. Radeći ih  naučila sam što znači napredak: jednak ili sličan predmet načiniti za sve manje vremena i sa sve manje troškova, a  da bude sve ljepši i ljepši.

Sjajni bor puno je jeftiniji nego crveni i plavi, napravila sam ga za pet minuta, najjednostavniji je i najljepši. 

Greška u koracima: moj repro-materijal je skup (lakovi za nokte), pa kad bih i svih sedamnaest rasprodala, ne bih pokrila troškove.

Problem: ljudi ne vide što bi moji borići mogli biti, a ja sam mislila da je to samo po sebi razumljivo: božićna dekoracija za ulazna vrata, umjesto onih ružnih kičastih plastičnih vjenčića.

Minus: neravno, šlampavo.

Zadovoljstvo: napokon sam našla primjenu za svoje kamenčiće, osim slova na magnetiće, koje sam zaboravila dati sliknuti, a naknadno prolaziti svu ovu muku s medijskim datotekama – ni da mi je glava u pitanju!

A ipak  🙂 koji vam je ljepši, plavi ili crveni? Koji vam je najljepši?

Pozdrav,

Dudley

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

17 odgovora na Radna terapija: Napredak

  1. Negoslava napisao:

    mmmmm- crveni

    Sviđa mi se

  2. Ligia Luckhurst napisao:

    Crveni

    Sviđa mi se

  3. LaBiLnA napisao:

    Crveni je najlepši, pa ovaj svetlucavi…

    Sviđa mi se

  4. tangolina napisao:

    Tamno plavi ima svečani ton, manjkavo je samo zato što mu fali po meni još detalja 🙂 Zato glas za crveniii 🙂

    Sviđa mi se

  5. vesna napisao:

    Nemoj tako Tangolina, pa to je unikatni bor (ne mogu reći umjetnički) ,može biti malo pustiji 🙂

    Sviđa mi se

  6. mojra napisao:

    I ja glasam za crveni. Nije zbog boje (više volim plavu), nego mi se čini lepša je izrada.

    Sviđa mi se

  7. vesna napisao:

    A u živo je šlampav.
    A znaš šta – jućer sam prodala sedam borića! Jehehe! 75 jkuna. Prvi put u životu prodala sam svojih ruku djelo. (ako ne računam knjige – al zarada je tu ngdj :-))))

    Sviđa mi se

    • mojra napisao:

      Čestitam, baš mi je drago. Želim ti da ustostručiš prodaju 😀
      I meni se desilo nešto iznenađujuće zadnjih dana, što je potvrdilo ono što oduvek negde duboko osećam i verujem, a to je da ako se posvetiš nečemu iz ljubavi (mislim na hobi) to ti se mora nekako vratiti, pa moguće čak i materijalno.
      Pre pola godine sam se malo zaigrala s jednim kompjuterskim programom i pravila neke kreativne stvarčice. Nisam ni pomislila da bih od toga mogla zaraditi, ali znala sam da je lepo i korisno, pa sam postavila na svoj drugi blog. Pre neki dan dobijam meil u kom me velika trgovačka firma pita da odštampam izvesnu količinu, jer već imaju porudžbine, a ja jedina imam ponudu te vrste.
      Zamisli?! A ja sam se samo igrala i sjajno zabavljala. Može li biti lepše?

      Sviđa mi se

  8. vesna napisao:

    divno! divno! čestitam ti. ma divno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! točno znam kako se osjećaš!

    Sviđa mi se

  9. tanjatg napisao:

    Plavi desno, sa mašnicom!!!!!

    Sviđa mi se

  10. vesna napisao:

    jehe, naprijed plavi!!! 🙂 ovo nije politički, ni regionalno, ni republički – samo borski!

    Sviđa mi se

Komentiraj

