Ja, pijanac!

Zaboravila sam u prethodnom postu nešto napisati, neću dopisivati kao post scriptum da se ne zametne, napisat ću ovako, posebno.

Prvo, zašto ću napisati: zato što ne očekujem da mogu preobratiti one koji misle drugačije nego ja – savršeno racionalno i materijalno pretvrdokorni su protivnici.

Drugo, zato što će, u vezi s gornjim razlogom, sigurno slijediti komentari istog tipa: ali, zna se da banke zarađuju na… zna se da je kredit… zna se da, zna se, znase, znaseznase… dok mi ne pukne glava.

Umjesto pojedinačnioh odgovora, ponovit ću primjer koji sam napisala u nekom od komentara.

Zamislite ovo:

Čovjek sklon piću jedva čeka Božić da se podnapije i razveseli. Pa pretjera, jer je, budimo realni, alkoholičar. Napije se, prelazi ulicu, udari ga auto, odvezu ga u bolnicu. Tamo se ustanovi da ima prilično uništene žile (alkohol, cigarete, previše premasne hrane, premalo vlakana), da mu je šećer povišen (alkohol i ostalo), a već ima i prilično godina, pred mirovinom je, pa mu noga i ne znači koliko bi značila nekome mlađemu. Dežurni liječnik donese odluku: amputirati.

Veseljak se probudi nakon operacije, ne zna gdje je ni zašto je tu, nema pojma što je bilo. Užasnut otkriva da nema nogu. Dolazi mu posjeta, njegovi bližnji i daljnji, svi mu govore: sam si si kriv, zašto si pio, zašto nisi pazio, zašto si se doveo u takvo stanje; da nisi bio pijan, ne bi izgubio nogu; da nisi, da nisi, da nisi, danisi, danisidanisi… Dok jadan čovjek ne poludi i ne skoči kroz prozor zbog krivice i  nepovratnosti.

Nitko i ne pita zašto ga je onaj automobil udario: vozio je prebrzo, nije usporio u zoni pješačkog prijelaza, a vozač je bio prilično pod gasom. I pobjegao je s mjesta nesreće, jer da nije, da je pomoć stigla na vrijeme, noga unesrećenog čovjeka možda bi bila spašena.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku). Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na Ja, pijanac!

  1. tanjat napisao:

    Auh, Vesna… Tvoji postovi baš uzdrmaju, i to dobro.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Tamo sam ti ostavila poruku – Krvavo, brajo možda mi je najbolje tvoje što sam pročitala, ili jedno od dva najbolja. Mučno i stvarno krvavo da stisneš zube od boli, odlično napisano, da nije, ne bi bilo tako bolno, ma odlično, odlično! A ono s oftalmologom, prevblag ti je ni Ironijexl, trebao bio biti SarkazonijeXXXL

      Sviđa mi se

    • ironijexl napisao:

      Ironija je blago podsmevanje, sarkazam mi vuče na ogorčenje, a njega se čuvam. Hvala, Vesna.

      Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Dobar si, IronijeXL što se odupireš ogorčenju, trebala sam to i sama osjetiti u tvojiim bravurama, ogorčen ne može biti zaigran, a ja očito imam problema književnim s figurama i terminima, neki dan sam alegoriju smatrala metaforom 😦

      Sviđa mi se

  2. LaBiLnA napisao:

    Izaći će sve na dobro, polako… Presude su počele da padaju, strpljenja moliću 😉

    Sviđa mi se

  3. tangolina napisao:

    Da, dobar primer – samo tvoja banka, koja vozi kola, ne da nije imala nameru da stane i pomogne unesrećenom , nego bi još par puta prešla preko tebe ako će im to doneti profit… 😦

    Sviđa mi se

Komentiraj

