Razlika između srpskih i hrvatskih humorističnih serija

 Tko god se sjeća imena Čkalja, Burduš, Paja Vujisić, Mija Aleksić, Novak Novak, Radivoje Lola Đukić, znat će o čemu govorim. I danas se prepričavaju dijalozi iz tih serija. Na primjer, kad netko umre od smrta ili jede sendvič od dvije šnite kruha i ništa između, pa mu kompanjon da da umoči u grah, to je podsjećanje na slavne serije.

 Razlika je u vagi: na srpskoj strani vage su svi oni, a na hrvatskoj samo Gruntovčani i Miljenko Smoje, Velo i Malo misto.

 Kojim povodom o ovoj razlici, o kojoj se često raspravlja i po kojoj se često zaključuje da Hrvati nisu duhoviti. Ma jesu, kako ne bi bili. Samo…

Otkako imam blog, njegov se javni život može podijeliti u tri faze. Prva – slaba posjećenost, samo petero hrvatskih blogera, a i za njih ne znam kako su na mene nabasali. Druga, koja je počela zahvaljujući  Negoslavi, kad se odjednom pojavilo mnogo pratitelja i čitatelja iz Srbije, što se odrazilo i upadljivo, upadljivo povećanim brojem komentara.  Treća, nakon otvorenog pisma Smrdim li? Još ne?,, koje sam šerala na fejsu 🙂 kad se znatno povećao broj čitatelja iz Hrvatske, što se vidi na My Stats, ali se nimalo, nimalo nije odrazilo u broju komentara.

Moj zaključak izveden iz moje statistike: Hrvati šute i kad čitaju,  a Srbi kad čitaju komentiraju. Zaključujem li prenaglo kad u tome vidim sličnost sa serijama?

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Moj blog. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na Razlika između srpskih i hrvatskih humorističnih serija

  1. Negoslava napisao:

    Ne poznajem hvatsku serijsko-spisateljsku scenu, da bih mogla da komentarišem – samo se sećam još i Vilog mista. Ili ona nije bila humoristička?

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Ajoj, to sam zaboravila! Hvala što si me podsjetila! Odmah sam ih kriomice dodala u post, kao da sam bila prvobitno napisala! Valjda nitko neće primijetiti :-))))))))))))))))

      Sviđa mi se

  2. bob napisao:

    Mejaši kao intro gruntovčana….pa dugo ništa

    Sviđa mi se

  3. bob napisao:

    shut!!! Pobježe mi veliko G.

    Sviđa mi se

Komentiraj

