Ne želim biti bogata, ali ni paralizirana

 Jer bez love ne možeš promijeniti trend ni popraviti situaciju. Sve moje zamisli, projekti i planovi zastarijevaju, odumiru i propadaju čekajući infuziju, otpadaju kao oboljeli dijelovi tijela.

To je ono najgore što nam je cvijet hrvatske države (i društva), naš crème de la crème, učinio: nisu nam ostavili ni bocu s kisikom.

A kad sam kod cvijeta, priča se da je Sanader pušten iz Remetinca jer postoji opasnost da bi mogao utjecati na svjedoke.

Moram dodati da je to vic, jer zvuči tako realno da bi netko mogao pomisliti da je ozbiljno

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na Ne želim biti bogata, ali ni paralizirana

  1. Negoslava napisao:

    Komentar za naslov i stav -skorašnji moj status, a i intervju, sigurna sam, može ti značiti
    Moram da vam se pohvalim – juče i danas sam dogovorila tri intervjua sa trojicom sjajnih ljudi, svako je u svojoj oblasti, što bi rekao jedan od njih, doktor nauka.
    Imala sam zadovoljstvo da sinoć pratim sjajno predavanje u obliku net seminara, gospodina Aleksandar Nikolić, koji nam se obraćao iz toplog Abu Dabija. Za početak i kao najavu, iz njegove Škole uspeha, izdvajam pojašnjenje – obično, kada govorimo o sve aktuelnijoj temi nazvanoj pozitivno mišljenje, mislimo na to da imamo lepe misli, da ne želimo zlo ljudima i da im želimo dobro. Sinoć sam shvatila da, u stvari i najpre , ovaj pojam znači da o svemu što razmišljamo, želimo, sanjamo, mislimo, podrazumeva se da to činimo u pozitivnom, a ne negativnom pravcu. Te tako, nikada nemojte reći, ja želim da ne budem bolestan – time ipak pominjete i prizivate bolest, nego – želim da budem zdrav.

    Sviđa mi se

  2. purpleraysblog napisao:

    Thank goodness, it’s a joke! It sounded so real! Cheers!

    Sviđa mi se

  3. Alex napisao:

    Kaže se da je novac gorivo za biznis, kao što auto treba benzin da bi se kretao.
    E, to gorivo može biti lošeg kvaliteta, preskupo, nedovoljno… itd…

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    I nestašica 🙂 😦

    Sviđa mi se

  5. Probaj mislima da utičeš na tečaj CHFa.

    Sviđa mi se

Komentiraj

