Kako stvari gledati s ljepše strane

(U nadi da može pomoći u vezi s prethodnim postom, makar kod viroza i manjih upala :-))

Mm ima gripu, leži u temperaturi, stenje i uzdiše.

Mp (moj pas) se zaljubio u kuju iz susjedstva, neprekidno tuli i cvili, u njegovim je očima sva žudnja ovoga svijeta, a njegovo zavijanje para mi srce više nego uši.

Pitam se kako ću izdržati dok ih ne prođe.

A onda se sjetim: kako bi mi bilo da je obrnuto? Da se mm zaljubio u neku iz susjedstva, a da je pas bolestan. Jer pas ne zna reći što ga boli, ne može sam doktoru i nema zdravstveno. Bilo bi to puno gore, bilo bi strašno. I odmah ih podnosim s lakoćom, štoviše, s veseljem.

Moja mama, žena od ukusa, savjetovala je žene nesigurnog ukusa: „Ako ne znaš što je lijepo, pitaj što je skupo!“

Mene je to nadahnulo da kažem ovo: „Ako ne znaš što je zdravo, traži što je smiješno – sigurno će pomoći. (Tribute to Labilna & Braunović)

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku), Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na Kako stvari gledati s ljepše strane

  1. purpleraysblog napisao:

    Enjoyed this. Cheers!

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    :-))))))))))))))) thank you, Purpleray!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sviđa mi se

  3. U poslednje vreme me vesele razne škole koje prenose znanje o tome kako pretvarati vodu u vino.

    Čekam da me pozovu na jednu degustaciju, rado ću im se pridružiti.

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      :-)))) ja se slatko smijem i sigurno mi koristi, nadam se da se ti bar malo možeš smijati kad pišeš svoje duhovite komentare i postove. (Al pazi, ja mislim da ne djeluje kad se rugaš!)

      Sviđa mi se

  4. LaBiLnA napisao:

    I sada će da ispadne kako se smeješ mom postu o najgorem Božiću i Badnjem danu… I posle kad krenu priče Hrvatica vs poluCrnogorkapoluSrpkinja…. eto međunarodnog incidenta! 😀

    Sviđa mi se

  5. LaBiLnA napisao:

    Pardon poluBosankapoluHrvatica beše? Kako god… međunarodni je! 😀

    Sviđa mi se

  6. vesna napisao:

    ja tebe ništa ne razumijem 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

