Krumpirom protiv infekcije

Jutros sam pročitala na jednom blogu, ne mogu ga više naći, a ne mogu više trošiti vrijeme na internetsko-elektroničko-kompjutorski jezik, pa ću pješice prepričati. Kad opet naiđem na njezin blog, zahvalit ću blogerici koja je to iznijela.

Ovako:

Kad se neka rana inficira, čak i kad već počne ona crvena crta otrovanja putovati prema srcu, pomaže sirov, sitno nariban ili možda zdrobljen krumpir. Ona opisuje da je već poslije sat vremena ta crta počela blijedjeti kad je njezin muž ozlijedio ruku, a u bolnici nisu imali adekvatan antibiotik.

Dobro je znati, vrijedi probati. Mom bratu i meni mama je skidala temperaturu tako što nam je na tabane stavljala obloge od naribanog krumpira. Užasan osjećaj, još ga pamtim.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica, priroda i društvo, zdravlje i označen sa . Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na Krumpirom protiv infekcije

  1. aleksandranm napisao:

    pu.pu.pu. mene moj doktor voli (rekao mi je juce kad sam mu odnela mocart kugle iz zahvalnosti, sto je bio divan) i da mi pogleda ranu, da sam ja jedna bozanstvena zena (jbt???) i da mi rana bas lepo zarasta. Mani krompir, pijem antibiotike :)))))) Dobar dan

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    :-)))) IZ iskustva znam: kad te hvale doktori i kad se prolaznici oduševljavaju tvojim psom, uzork je isti = sviđa im se vlasnica rane ili vlasnica psa! A kad ti kaže da si božanstvena – e to je još viši stupanj!
    Dobar dan i tebi!

    Sviđa mi se

  3. Sizif napisao:

    Retko je koji lek prijatan. Bitno je da izvrši svoju funkciju kako treba. Hvala ti za savet.

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    Molim Sizife, hvala tebi što me pratiš, uvijek me to iznova oduševi kad mladi čovjek čita moje pisanije

    Sviđa mi se

  5. Kada se sirov jede – podiže temperaturu. Kada se sirov koristi kao u textu – spušta.

    Sviđa mi se

  6. Ja ga najviše volim u obliku ponfri(t)a.

    Sviđa mi se

Komentiraj

