Diplomatski auspuh

Svako jutro oko devet sati pred baletnom školom na Ilirskom trgu stoji upaljen auto s diplomatskim tablicama. Motor glasno bruji, iz auspuha izlazi smrdljivi dim. Dan je tek počeo, a lijepi trg već smrdi.  

Bi li tako zagađivao u svojoj zemlji?

Kakva smo mi zemlja koja ne donosi zakon protiv parkiranih vozila s upaljenim motorom?

Ja začepim nos kad mu se približavam i nagnem se kroz prozor kad prolazim pokraj njega, ali šofer gleda ravno pred sebe. Ne želi me pogledati. Zato što nisam vrijedna pogleda ili od stida? To me podsjeća (opet): tako nas za vrijeme rata nisu gledali unproforci.

Pri čemu naglašavam, ja nisam ksenofob, naprotiv, jednom sam to već napisala, ja sam ksenoadorator. I ispričavam se zbog kovanice loše skovane od grčkog i latinskog, ksenofil mi je bilo preblago, a latinsko-latinske kovanice ne mogu se sjetiti.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na Diplomatski auspuh

  1. Jeste, da te gleda, pa da onda kažeš kako te gleda.

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    možda, al nikad nije bilo, pa ne znam

    Sviđa mi se

  3. LaBiLnA napisao:

    Sve li ti smeta…ccc… ja bih nabila nos u taj auspuh, kada me ne bi bilo sramota 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

