Danas je neki lijep dan

Danas je neki lijep dan. Pljuc, pljuc, pljuc.

 Jutros, diplomatski auspuh ne bruji, nema smrada na Ilirskom. Auto je na starom mjestu, ugašen, vozač sjedi unutra. Prijateljski bih mu mahnula, ali on me (opet) ne želi pogledati.

 Danas se skida – tojest, pokušava se skinuti, samo nema dovoljno na računu – prva smanjena rata, s novom kamatom od 3,23. Korak po korak… vrijeme je moj prijatelj.

 ☻☻☻☻☻#####☻☻☻☻☻######## 😦  😦  %%%☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻ 😦 😦  (Ovo ja radim, radim, radim. Radim na svojoj glavi, blokiram misli kvariteljice.) ☻☻☻☻☻#####☻☻☻☻☻######## 😦  😦   %%%☻☻☻☻☻☻☻☻☻☻ 😦  😦  

Ali ne uspijevam, predajem se.

A one su:

Možda je i bolje što me nije želio pogledati i što mu nisam mogla mahnuti, jer bi onda shvatio kako je sa mnom lako, pa bi sutra opet po starome, takvi su ljudi.

I što mi znači smanjena rata? To da mi nedostaje samo 14, a ne 17 tisuća?

Ipak, danas neka bude lijep dan. Unatoč mojim mislima.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku). Bookmarkirajte stalnu vezu.

2 odgovora na Danas je neki lijep dan

  1. Negoslava napisao:

    Neka bude…

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Hvala Bogu, bio je.

    Sviđa mi se

Komentiraj

