Nije to pravo pitanje, pravo pitanje je…

Naši politolozi ovih su dana jako zauzeti, zovu ih u mnoge emisije, jer političke afere više ne da sustižu jedna drugu nego nahrupljuju kao bujica koja ruši sve brane.

„I nije pravo pitanje koji član Sabora ima ljubavnicu i gdje je s njom bio“, kaže iskusni politolog sociolog. „Pravo pitanje je što je ova Vlada učinila za dvije godine. Pravo pitanje je što je s gospodarstvom, zašto raste broj nezaposlenih…“

Ma nije to pravo pitanje.

Pravo pitanje je zašto u svim trgovinama i golemim tržnim centrama griju toliko da se moraju skidati kaputi;  zašto svi kafići u gradu imaju terase usred zime, koje griju jakim lampama; zašto odjeća, zašto hrana, zašto ispušni plinovi; zašto tvornice ispuštaju otrovne tvari u rijeke; zašto moji susjedi bacaju kartonske kutije u kontejner za smeće, iako je dva metra dalje kavez za kartone, a sve fini, obrazovani, politički osviješteni ljudi?

Pravo je pitanje zašto je Hrvatska prva u Europi po broju oboljelih od raka! (Prema nekim utješnijim izvorima druga.) Ispred Ukrajine!? Koju žalimo još od Černobila.

Pravo je pitanje zašto je u petnaest godina broj oboljelih od raka porastao za 53 posto!

To su prava pitanja, a ne je li Lovrić-Merzel privatno trošila naš novac. Jer svi znamo da je. Lako je to znati, znamo zato što je bogata u ovoj zemlji siromaha.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku), Dnevnik vremena. Bookmarkirajte stalnu vezu.

3 odgovora na Nije to pravo pitanje, pravo pitanje je…

  1. Sizif napisao:

    Da, ovo sa grejanjem je dobro pitanje: a sa druge strane, slušam, veoma je jaka kampajna za nabavkom tzv energetskog sertifikata za svaku građevinu, da biste istu, navodno, mogli prodati (da budući agzda vidi koliko mu terba da zagreje ono što kupuje). Da krenemo unazad mogli bismo se našaliti: ako neki kafić ili tržni centar ima taj energetski sertifikat, mogli bismo na osnovu njega izračunati koliko je struje, ili drugog oblika energije koju treba štedeti i racionalno koristiti, bilo potrebno da se do te temperature dođe.

    Pitanje koje ti postavljaš ovde je, naravno, mnogo ozbiljnije. Hleba i igara je brzo ostalo bez ovog prvog, ali ko zna: ako se narod zaigra, možda i ne primeti da je gladan.

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Pa čini mi se da na tome počiva povijest svijeta – na tome što se narod uvijek zadovolji igrama. Pa ne događa se sve ovo nama slučajno, sve smo mi to zaslužili, izabrali…

    Sviđa mi se

  3. Kada Srbija uđe u EU, zaseniće vas po broju rakaša.

    Sviđa mi se

Komentiraj

