Je li netko izračunao

koliko prosječan čovjek u prosječno dugom životu prosječno upozna ljudi, ako živi u ovom stoljeću, u naseljenom mjestu?

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na Je li netko izračunao

  1. LaBiLnA napisao:

    Prosečno…

    Sviđa mi se

  2. Ne znam koliko ukupno za života, ali kažu da je zbir ljudi koji obuhvata naše socijalne “krugove” (u jednom momentu ili periodu istog tog života) – oko 50. Bilo da živimo u plemenskoj zajednici, negde u divljini, bilo da smo u nekom mega-gigapolisu, poznajemo, družimo se ili radimo sa njih pedesetak koji znaju ko smo i za koje mi znamo da postoje…

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    Hvala, Grofe!
    Samo 50 u jednom trenutku!!!!? Ja sam počela računati: rođaci, samo oni s kojima se bar ponekad viđam – oko 50; kolege, koji me znaju i koje ja znam, bar 100, pa prijatelji, prijatelji mojih prijatelja, prijatelji moje djece, susjedstvo, ambulanta, banka, odvjetnik… Pogubila sam se. Pa sam onda računa prosjek, ako recimo upoznaš jednog novog svakih tjedan dana svog života… Tu sam se pogubila, ai sm odokativno došla do brojke od oko 5000 u jednom prosječnom životu. A onda mi se to učinilo previše…

    Sviđa mi se

  4. LaBiLnA napisao:

    Jedno sto ‘iljada, prosečno … U sunce ti jebem, mnogo…

    Sviđa mi se

  5. vesna napisao:

    Pa znaš što, kako god sam računala, ispada da nije previše, ako živiš (prosječno 🙂 ) 800000 sati, to je samo svakih osam sati po jednog, stigneš se i naspavati u miru 🙂

    Sviđa mi se

  6. tanjat napisao:

    Kako da izračunam kad nisam ni razumela pitanje ahaha!

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Pitanje je, od rođeja pa do smrti, koliko ljudi sretne jedan prosječan čovjek prosječnog životnog vijeka, koji živi u ovo naše vrijeme, u gradu.

      Sviđa mi se

Komentiraj

