Hvala, Narcise

što mi dižeš statistiku, iako ništa ne pišem; da nema tvojih čitanja, postotak u summaryju bio bi mi u debelom minusu.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na Hvala, Narcise

  1. LaBiLnA napisao:

    Jesi mu platila? Ja plaćam po lajku 😀 Za komentar ide dupla tarifa 😀

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Kako se napravi ovaj veliki osmijeh smješko? I ja bih tako, ali znam samo ove s uskim smijehom.
      Da mu platim, jel misliš od zarade od bloga 🙂 evo ček samo da skočim ma internet bankarstvo.

      Sviđa mi se

  2. aleksandranm napisao:

    ni kraceg teksta ni jace poruke. tri put se vracam da ga ukapiram. bogo moj…

    Sviđa mi se

  3. Ja se ne vraćam. Mislim, kada sam već ovde, zašto bih odlazio?

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    Tenkju maj virtual frend

    Sviđa mi se

  5. Narcis Hasecic napisao:

    Ooo Vesna…..ocigledno ti ne dostaje…..moj komentar.
    Razlicit od ostalih a opet razumljiv……taman za pozeljeti 🙂
    Osvjezim ti sarajevsku mladost i podsjetim te na ukus i miris vode……

    Naravno da citam sta pises……nisam rekao da necu citati(vec pisati)….ali ne mogu ti
    uskratiti ….trazeno 🙂

    Citam tvoje tekstove…….bavis se povrsinom. Ne ulazis u samu sebe da
    bi izvukla vidjeno mislima.
    Trcis kroz dan….smirujuci ga pisanjem!!!!
    “Pizdis” na situaciju koja ti je nametnuta, na ljude koji se uhljebljuju na racun guzova, sisa ili
    uvlakackih sposobnosti sefovima u cmar.
    Karakterne seljacine ,…..politika i opsta nezrelost gradjanskog drustva….te frustriraju

    Osjetim u nekim tvojim “pricama” kako ti sav hamelj biva ostrugan sa dna stomaka i gurnut u
    zeldac pa kao takav jos zakiseljen izbacujes kroz usta a boli te od uzarenosti ne plamena vec leda.
    Hocu reci …….pljunula bi sav taj cemer na njih i zaledila ih za sva vremena 🙂

    Razrahatis 🙂 se pisuci…… urodjena ti smirenost povrati uzburkanu energiju
    u normalnu ravan……. 🙂

    Kod mene u Norveskoj…..neka zimska skandinavska monotonija….
    Jedan cvrst, cist i snazn pogled na mirnocu sjevernog mora – obavijen olovnim sivilom
    i takvim istim stijenama a opet umiven njeznim mirom, bez snijega!!!!
    Vlada blagostanje……i ja sam dobio svoj milion kruna sto je drzava
    podijelila svojim gradjanima 🙂 🙂

    Radujem se proljecu……kao svaki Ovan u horoskopu……neki me cak zezaju i podsmijehuju se
    sto sam Ovan…….
    a kad im kazem:…..malo je nas Ovnova, vise je vas Ovaca……osmijeh im nestane 🙂

    Ali sta ces……trpiti je i onom ko ima i onom ko nema 🙂

    Samo je jedno zadovoljstvo u rangu seksualnog……………..svrsiti kao covjek 🙂

    Sviđa mi se

  6. Narcis Hasecic napisao:

    Citam ja i komentare……. 🙂

    Neki……. imaju jednu zanimljivost sto me neodoljivo
    podsjecaju na planinski potok…….bistri a plitki 🙂

    Neki su prozeti sjetom, neki nekom mudroscu a svi imaju
    karakter odobravanja i slaganja sto ih u konacnosti cini……monotonim 😦

    Tu i tamo jedan “lik”……pokaze naznake ne slaganja(samo naznake)…..tek toliko
    da slovo…… I……..dobije tacku i 🙂 pokaze svoju…..”misaonu svijesnost” koju
    taj “lik” iskazuje pisuci svoje tekstove 🙂

    Svakako je meni to……interesantno 🙂

    Sviđa mi se

  7. vesna napisao:

    Nisam tražila komentar. Kao i sve na blogu, i zahvala tebi bila je radi mene, ali ovaj tvoj je neobičan i odličan.

    Sviđa mi se

Komentiraj

