Recept za dobru priču

Dobra priča treba imati: plača, smijeha, mučnine i/ ili napetosti. I prije svega, zanimljive likove i njihove međusobne odnose.

Ne smije imati: dosadu.

Ako nema ništa od toga, ne vrijedi ništa.

Idealan sastav, po mom mišljenju:

– nešto više smijeha nego plača, mučnine u količini začina, napetosti kolika je osnova u tkanju, zanimljivi likovi kao osnovni sastojci.

Ako nema sve sastojke, potrebna su – ovo je samo procjena – minimalno dva, na primjer u kriminalističkim pričama, u kojima su dovoljni zanimljivi likovi i napetost

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u O pisanju. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na Recept za dobru priču

  1. tanjat napisao:

    Da, baš kao da se gleda dobar film sa svim tim elementima i još muzikom u pozadini pride!

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Drago mi je da se slažeš s receptom, to je možda staro kao Aristotel, ali ja otkrivam svijet 🙂

    Sviđa mi se

  3. aleksandranm napisao:

    ..literaura kao zavodjenje. Aristotel je tvrdio i da je zemlja ravna ploca. Ali je Seherezada znala da spse zivote svojim pricama. Stati tamo gde je najzanimljivije 🙂 Dobro vece

    Sviđa mi se

  4. Mora biti pitko. To znači između ostalog i da nije dosadno. Mislim da važi za sve umetničke “pravce”.

    Pitko, dakako, ne znači plitko.

    Sviđa mi se

  5. vesna napisao:

    Potpuno se slažem. Čovječanstvo je otišlo u krivom smjeru kad je samo dosadna umjetnost postala cijenjena,a sve što je nedajbože zabavno odmah je proglašeno plitkim, a ne pitkim.

    Sviđa mi se

  6. Wojciech napisao:

    Možda je od recepta jedino bitnije to da se priča dobro ispeče u rerni! 🙂

    Sviđa mi se

  7. LaBiLnA napisao:

    Imaš ti neki dobar recept za urmašice? 🙂

    Sviđa mi se

  8. tangolina napisao:

    I ja bih radije neki recept “da prste poližeš” 🙂

    Sviđa mi se

  9. vesna napisao:

    Ja bih prave bosanske 🙂 arapske, istočnjačke, s orasima, slatke da te peče u grlu! Ajde, pliz, Negoslava, šalji brzo!

    Sviđa mi se

Komentiraj

