Termo-kuma

 

Idem ja tako jutros Jurjevskom, kad: vidim parkirani kombi na kojemu piše Termo-kuma. I razbijam se od smijeha, kakva je to firma, a pogotovo kakav joj je kum koji ju je pod tim imenom krstio.

Hodam, hodam, dođem bliže, a ono – nije to nikakva Termo-kuma nego Termo-klima. Ja, naime, ne vidim dobro izdaleka.)

(Post posvećujem Narcisu zato što je  uočio da su moja opažanja površna i zato što je otkrio da je Ovan po horoskopu, a ta činjenica mi je objasnila više toga nego njegovi katkada teško probojni komentari.  Jednom Ovanu, makar i oštrog vida, lako bi se mogla pričiniti termo kuma.)

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na Termo-kuma

  1. Narcis Hasecic napisao:

    Hvala Vesna zemljakinjo moja 🙂

    Ne samo ovaj, vec i …..onaj…..zahvalni tekst ti posveti meni 🙂
    Neka prijatna toplina……povrsinom 🙂 …….tijela me obgrli, kao
    da ukljucise…..Termo-klimu 🙂
    Svijestan ne ekoloske topline……izmaknuh se, jer sam sklon prehladama 🙂
    (istu iskljucujem u automobilu…… 🙂 )

    Ja sam uocio da se ti BAVIS (i) povrsinom 🙂 ……. sto ni slucajno ne ukazuje da su tvoja
    opazanja ……povrsna 🙂

    Imas ti SLICNIH prica ovoj 🙂 tako da ISTICANJE…. povrsnosti…… preko ove price i nije
    dobar odabir…….iz ekoloskih razloga 🙂

    Ali vidi “cuda”……cak i u ovom postu……bi neki citatelj mogao traziti visokoumnu iliti dublju
    poruku 🙂

    Kako god……….hvala ti na posveti 🙂

    Tipicni Ovan …….koji ti prati plemenitost koju ostavljas svojim tragom 🙂

    Sviđa mi se

  2. Narcis Hasecic napisao:

    Da preciziram(Ovnovski)…… 🙂
    Napisao sam ti kako dozivljavam…… NEKE….. tvoje postove……i to veoma iskreno!!!
    “Citam tvoje tekstove…bavis se povrsinom. Ne ulazis u samu sebe da
    bi izvukla vidjeno mislima.” Kraj.

    Moram ti odgovoriti i na poslijednju recenicu koju si …..naknadno dodala….u tekst posvecen meni “Jednom Ovanu, makar i oštrog vida, lako bi se mogla pričiniti termo kuma.)”

    Mogla bi mu se lako priciniti…… kada je u pitanju vid……ali njuhom nepogresivo osjeti jer termo-klima ima specifican miris- vuce na Ovcu….. 🙂 🙂
    Iskljucujem takvu mogucnost!!! Ovan je predvodnik …..s pravom 🙂 i u horoskopu!!

    P.S.
    Zasto ova tvoja naknadna recenica?
    Cemu to sve vodi?
    Volis li se nadmudrivati?

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    Eh ovo nisam očekivala, da netko dvaput čita isti tekst?! Dodala sam rečenicu samo zato jer sam je prvobitno zaboravila napisati. To mi se u zadnje vrijeme često događa – ispustim poantu. Valjda od starosti.
    Ne volim se nadmudrivati, ni najmanje. I poštujem tvoj trud da objasniš u komentarima, iskreno.
    Pozdrav,
    Vesna

    Sviđa mi se

  4. Negoslava napisao:

    nema poslednje, a najavljene priče

    Sviđa mi se

Komentiraj

