Bazen mirisa

 Svijet me podsjeća na proizvodnju tvorničkog vina.

Autobus pokraj mene ima miris koji sam nedavno prvi put osjetila u novom laku za nokte, koji miriši kako lakovi prije nisu mirisali, neki težak miris. Oko čovjeka s lulom oblak je dima s mirisom pudinga od vanilije. Djevojka koja prolazi pokraj mene miriši kao Sanitar s primjesom parfema, moj lak za kosu ima isti miris kao univerzalno sredstvo za čišćenje. Jedna dotjerana prolaznica  intenzivno miriše po voćnoj torti. Voćna torta ima miris po parfemu, a kruh u pekari miriše puno jače nego kruh koji ja pečem kod kuće, kao da su mu dodali parfem s mirisom kruha.

 Jedan prijatelj koji radi u velikoj vinariji pričao mi je kako se proizvodi vino. U veliki bazen istrese se grožđe svih vrsta i sorata – odvajaju ga samo po boji – a zatim se, prema planu proizvodnje, dodaju ekstrakti: kad krene proizvodnja babića, stave ekstrakt babića, za merlot, ekstrakt merlota, za mošt ekstrakt mošta. Grožđe više uopće nije važno.

 

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

10 odgovora na Bazen mirisa

  1. aleksandranm napisao:

    „Neću te neko vrijeme čitati“, napisao mi je D. „Osjećam kako me uvlačiš u svoju mrežu.“
    „Znam da imam taj dar. I potrebu“, priznajem mu.
    vrati ovaj tekst. odlican je

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Draga Aleksandra, odgovorila sam ti opširno u komentaru na izvatke iz tvog (odličnog) romana. Ti i ja mislimo o istim stvarima – Šeherezadi, pričanju priče o kojemu život ovisi, zavođenju riječima. I pišući ovaj kraki postić, imenovala sam ga Zavođenje riječima misleći baš na našu kratku razmjenu mišljenja: termin je tvoj. Samo se čudim kako si tako brzo vidjela tekst koji sam samo zabunom objavila umjesto da ga spremim u skice. Sad ga ponavljam i posvećujem tebi. I hvala na sintagmi.

      Sviđa mi se

    • aleksandranm napisao:

      ok . nemam smajlica, na poslu sam

      Sviđa mi se

  2. Sizif napisao:

    Dakle, kao kloniranje. Kakva tuga za takvo veličanstvo kao što je vino.

    Sviđa mi se

  3. jelenakovincic napisao:

    Zato je najbolje domaće! Od nas radnika-seljaka-vinogradara koji i ne znamo za te ekstrate, niti bismo to ikada mućkali u burad. Fuj…

    Sviđa mi se

Komentiraj

