Uzaludni poslovi

Život čovjeka nečemu nauči. Uzaludan je posao čekati pravdu, kao i sreću. One ne dolaze same. Te dvije dame treba osvojiti.

O sreći ne znam puno, ona se možda dostiže i slabostima. Ali za pravdu znam: za nju se treba boriti snagom. Na poslu i u životu.

Zaboravljena poanta

Nisam lagala kad sam Narcisu napisala da mi se često događa da u tekstu zaboravim napisati poantu ili ključni dio iz kojega se vidi kako sam došla do teme.

O pravdi sam, iz prošlih mučnih nepravdi, naučila bar ovo: nitko ti neće donijeti pravdu na tanjuru: “Izvolite, gospođo, poslužite se pravdom koliko god hoćete, jer vi to zaslužujete.” A nekad sam baš to čekala, serviranu pravdu.

Toga nema. Time se stavljaš u pasivnu poziciju. Pasivnost je prepuštanje akcijama drugih. To je slabost. Ima miris načete žrtve. Reći će: ona nam nikad neće uzvratiti, a još manje prva napasti, zašto bismo na nju tratili pravdu, kad nam ništa ne može

Sa srećom je druga stvar: prepuštanje i prihvaćanje vlastitih slabosti može donijeti spokoj i sreću. Možda je idealna sreća kad nisi svjestan ni svoje snage ni nepravde.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku). Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na Uzaludni poslovi

  1. tangolina napisao:

    Veoma mi se dopao ovaj članak…pa ti ga prosleđujem. Ti si kratko sažela suštinu 🙂
    http://www.bizlife.rs/vesti/66488-cetiri-zivotne-lekcije-coveka-u-potrazi-za-smislom

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Hvala, odličan, je, ODLIČAN! Sačuvala da ga memoriram.

    Sviđa mi se

  3. jelenakovincic napisao:

    Odličan tekst Vesna 🙂

    Sviđa mi se

  4. tanjat napisao:

    Ovakve tvoje tekstove najviše volim, iskrene (mada si uvek iskrena), sažete, sa višeznačnim poentama… ma kao da su poente bitne… bitno je ono što ostaje pa navodi da se i dalje o tome misli – pošto se odjavim sa wordpress-a. 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

