2 vica

 

Prvi

Suljo i Fata nisu mogli imati djece, pa odu na pregled.
Liječnik im kaže da će liječenje koštati 10.000 eura.
Oni uzmu kredit na pet godina, odu na liječenje i nakon toga Fata rodi sina.
Poslije četiri godine Suljo šeta s malim po parku i jedan prolaznik sav oduševljen pita: – Mašala, kako lijep dječačić, čiji je?
Suljo: – Još godinu dana i biće moj..

 

Drugi

Žena se vratila iz šopinga i zatekla muža u krevetu s mladom djevojkom. Upravo kad se spremala osuti paljbu, on joj kaže:

– Možda te zanima, kako je uopće došlo do ovoga? Vozeći se zaobilaznicom do doma, ugledao sam ovu djevojku, koja je bila pokisla i izgledala umorno.
Povezao sam je i doveo kući, dao joj nešto da pojede, točnije juneći odrezak, koji sam jutros kupio na tržnici i kojeg ti nisi htjela pojesti za ručak jer si rekla da je “tvrd ko kamen”. Budući je bila pokisla od glave do pete, dao sam joj one cipele, koje si ti odbacila jer su ti bile pola broja premalene.
Bilo joj je hladno, pa sam joj dao tvoju jaknu, koju sam ti kupio za rođendan,  ali je ti nisi nosila jer ti se nije sviđala boja. I hlače su joj bile mokre, pa sam joj dao tvoje, znaš one traperice koje su tebi bile male,
a njoj su stajale kao salivene. Naposljetku, kad se spremala otići, upitala me:
“Ima li još nešto što tvoja žena više ne upotrebljava?”

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na 2 vica

  1. tangolina napisao:

    Ajoooj! 😀

    Dobro ti jutro 🙂

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    Dobro i tebi! A zamisli, istodobno smo čitale i komentirale jedna drugoj post. Da i ivdje kažem: onaj tvoj o hrani i ljubavi je VELEBAJAN, sušta ti, bar kako te ja odavde zamišljam po tvojim tekstovima 🙂

    Sviđa mi se

  3. Negoslava napisao:

    Melem na ranu, posle svih onih tužnoća koje sam pročitala odjutros.

    Sviđa mi se

  4. draganatomic napisao:

    Moj omiljeni, svež, bar za mene!
    Vraća se muž kući sa posla i žena počinje da viče:
    – Ti si nesposoban i majka ti je nesposobna i cela porodica ti je nesposobna i da postoji takmičenje u nesposobnosti ti bi osvojio drugo mesto!!!
    – A što ne prvo?
    – Zato što si nesposoban!
    🙂 🙂 🙂

    Sviđa mi se

Komentiraj

