Što je zajedničko siromaštvu i starenju ili Sretan 8. mart

Zajedničko siromaštvu i starenju je to što nisu seksi.

O tome sam sigurno već pisala.

Ali o ovome nisam: zajedničko starenju i siromaštvu su zubi.

U stvari, zubalo.

Mi na poslu imamo kolegu, radnika na održavanju, kojega poznajem oduvijek, generacija. Sretnem ga danas, a on razdragano viče:

„Oooo, Vesnaaaa, sretan ti 8. mart!“

„Hvala ti, Božo, malo si uranio.“

„Sutra je subota, pa te ne bum vidio“, kaže on i pri tome jezikom valja zubalo po ustima, koje pri pojedinim glasovima više, a pri pojedinim manje izviruje, sivo, slinavo i nečisto. Vidim, nije ni svjestan što radi, prešlo mu je u naviku, što znači da traje dugo: star i razlabavljen gebis, odavno mu je bilo vrijeme za novi. Ali socijalno ne daje novi gebis kad se tko sjeti, nego svakih pet godina, sporije nego što se povlači zubno meso.

„A, vidiš, sad sam se sjetio!“ veli, „Pa uskoro će i prvi dan proljeća, to ti je Vesna, znaš? A moja se žena isto zove Vesna. Čuj, možda bu mi napokon dala, a, kaj ti veliš? Za imendan.“

Neugodno mi je, inače ne volim lascivne privatne šale, a pogotovo ne ovako, kad mi se želudac okreće od tog gebisa koji se okreće u njegovim ustima.

E moj Božo, mislim ja, pa nije ni čudo da ti ne da, tko bi ta usta poljubio!

Božo generacija. Samo što je on, pretpostavljam, dulje siromašan nego ja.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku). Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na Što je zajedničko siromaštvu i starenju ili Sretan 8. mart

  1. vuckovicnamestaj napisao:

    Jao, mučna ti ova priča…

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    znam, žao mi je, tako mi mozak radi

    Sviđa mi se

  3. Ma nije mučna, ja sam se nasmejao i od početka sa onim “Ustvari zubalo”, pa do ovoga sa Božinim egzemplarom istih i samoupravljačkim humorom.

    Zapravo Vesna ti ni na koji način nećeš ličiti… na znaš već.

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    Stvarno?! Hvala, Grofe!

    Sviđa mi se

  5. Ligia Luckhurst napisao:

    Horror

    Sviđa mi se

  6. Narcis Hasecic napisao:

    Tvojima citateljicama i tebi….. sretan 8.mart 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=W8TveEf2a68

    Sviđa mi se

  7. tanjat napisao:

    Vesnaaaaaaa! Gde si ti? Nema te kod mene, a tvoju žustrinu i frekventnost u pisanju ne mogu uvek da ispratim, već sam rekla izvini zbog toga. Da, mučna ti ova priča… Ali dobra. 🙂

    Sviđa mi se

  8. vesna napisao:

    Pa… ja sam tu. Mučna, mučna, mučno sam je i dožovjela, zaboravila sam reći grofu, on sigurno ima jake i zdrave zube, kad je njega nasmijala 🙂

    Sviđa mi se

  9. Ne, ne, nije stvar u zubima.

    Sviđa mi se

Komentiraj

