U gradu

Na Trgu vidim osam istih nogu: žute timberlendice, tamnoplave traperice uske oko nogu, kratke crne jakne. Stonoga s osam nogu. Ali nije stonoga, nego četiri cure. Zašto, cure, tako? Zar ne bi bilo ljepše da ste pojedinačne?

Najstarija i najveća urarnica u gradu, Sat, zatvorila je dućan u Teslinoj. Na vratima rešetka, a na staklu zalijepljena cedulja: Za popravke nazovite broj…

 Danas sam čula da postoje ovlašteni bravari za provaljivanje u nekretnine pod ovrhom.

Kod Lisinskog vidim čudnu crno-bijelu ženu: bijela kratka bunda od umjetnog krzna, bijela suknja, crne čarapa, crne cipele. Žuto-bijela kosa smotana u pundžu na vrh glave, a vrh pundže obučen u nešto crno i čupavo, što izgleda kao kapica za pundže.

Pomislim da bi je bilo dobro fotografirati za plakat Crno-bijeli svijet, bio bi odličan plakat.

I pomislim kako viđam sve više žena svoje dobi koje su luckaste. Čak i na poslu, samo na mom katu, dvije su takve. I zaključim da je ludilo efikasan bijeg od… od svega od čega čovjek želi pobjeći, a trenutno je, pretpostavljam, došlo u modu, jer je jeftinije od opijanja i drogiranja.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na U gradu

  1. LaBiLnA napisao:

    Ko zna šta ja sve imam na sebi i na glavi… više se i ne obazirem 🙂

    Sviđa mi se

  2. vesna napisao:

    🙂 ja se za tebe ne brinem – ti si sigurno pojedinačna kao što one cure nisu a nisi luda kao što ona žena jest.

    Sviđa mi se

  3. I mi smo bili takvi u mladosti. Ličili smo jedni na druge.

    Ovrha lebdi kao radioaktivni oblak ili isparenja iznad reke Stix… kao kakva mora ili odjek košmara…

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    Istina. Ja sam usred ljeta nosila cipele do gležnja i krzneni prsluk, kao, bila sam hipi 🙂
    Istina, bez mirisa i boje, samo te probije.

    Sviđa mi se

  5. tanjat napisao:

    Da, danas pomislih i ja da su mnogi oko mene prolupali. Šaljem sms nekom i odgovara ali kao da priča nekom drugom, omašava temu, zbuni me… utvrsim da sam primalac stvarno ja. Pa se pitam jesam li takođe malo ono ahaha takođe ili nosim sličnu punđu, a da to ne znam? U svakom slučaju, meni je sve to nekako i zabavno. 🙂
    Uzgred, kada ti ostavim komentar ovde kod tebe, ne dobijam informaciju ni o kakvom tvom odgovoru, tkd – proveri to plizzzz!

    Sviđa mi se

  6. vesna napisao:

    Obavijest o odgovoru? rado bih provjerila, draga Tanja, ali gdje se to provjerava? Ja sam sretna što sam nakon dvije godine na svom wordpress blogu otkrila nešto što se zove notifications, pa kad želimm vidjeti je li nekto nešto odgovorio na moj komentar, nađem to tamo, sve na jednom mjestu. čekam daljnje instrukcije 🙂
    A što se prolupavanja tiče, meni se ne čini da si ti prolupala, a tebi ja?

    Sviđa mi se

Komentiraj

