Vitki gurman

Vitki gurman najpametniji je blog o hrani na koji sam naišla. Na njega me uputila (naravno) Negoslava.

Iz najnovijeg posta, Renesansa zdrave hrane: mast od mangulice, prenosim samo početak:

Poslednjih nekoliko decenija nemamo ni trunku straha kada u svoj jednjak ubacimo sumanuto velike količine šećera, aditiva i veštačkih masti sakrivenih u keksićima i grickalicama – ali smo u istom razdoblju naučili da se užasavamo jaja, maslaca i slanine jer su “masni”. 

To treba ponavljati i širiti, dok svi ne shvate.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Dnevnik vremena, Dokona domaćica. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na Vitki gurman

  1. tangolina napisao:

    Hvala na savetu! Odoh kod vitkog gurmana – nadam se da je hedonista po pitanju ishrane 🙂

    Sviđa mi se

  2. Niti sam vitak, niti gurman, ali volim da jedem. 🙂

    Sviđa mi se

  3. Vitki Gurman napisao:

    Vesna,
    hvala puno na ovom postu 🙂
    A nadam se da su ostali odabrali neki recept 🙂

    Sviđa mi se

    • vesna napisao:

      Nema na čemu, hvala vama. Trebali bi zahvaliti svi oni koji još ne znaju ove stvari. Vi na tom planu čuda činite, k tome i odlično pišete, k tome sami ste svojim savjetima najbolja potvrda 🙂

      Sviđa mi se

  4. ibookshrvatska napisao:

    Imao sam priliku, negdje u Listopadu prosle godine u Klubu Gurmanov u selu Skarucna kraj Ljubljane probati crnogorski prsut od mangulice + polu susene kobasice, prave neki majstori iz Herceg Novog + sunku od mangulice pecenu na raznju – Sta da vam kazem – festa od hrane (bilo je I dobroga vina) kakvu odavno nisam imao. Puter naravno, debela feta na tanku fetu kruha. cesto si spremim / istopim mast I cvarke, ovdje u Trpnju I ide dobro, ne vidim da mi uopce smeta. Naravno popravim sa svekoliko preporucenim tocom od maslinova ulja, cesnjka i limuna, skoro svaki dan. Je da bih volio malo stesati trbuh ali kako jedan gore rece – volim da jedem. Mast je zdrava!

    Sviđa mi se

Komentiraj

