Preneseno s Litera, bez dopuštenja

(Posvećeno D., D., M., V., V., M., B., N. i mnogima drugima)

Beau Taplin: The Awful Truth

One day, whether you
are 14,
28
or 65

you will stumble upon
someone who will start
a fire in you that cannot die.

However, the saddest,
most awful truth
you will ever come to find –

is they are not always
with whom we spend our lives.

(Jednom,

s 14,

28

ili 65

nabasat ćeš na

nekoga tko će zapaliti

vatru koja će u tebi zauvijek gorjeti.

Ali najtužnija,

najstrašnija istina

koju ćeš ikada otkriti je –

da to nije onaj

uz kojega živiš. )

Prenosim pjesmu jer rezonira s mnogim ljudskim srcima. I jer možda to i nije strašna istina, možda je ta istina divna, ako ta vatra svakoga čeka, i tebe i njega.)

Isprika zbog mog nevještog i nepjesničkog prijevoda.

Preneseno s Litera. Draga Litero, ovo je umjesto lajka i komentara, problemi s tehnikom i s vremenom.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na Preneseno s Litera, bez dopuštenja

  1. purpleraysblog napisao:

    Sadly true because we are in a hurry to find that ‘special one’ and search with our intellect looking for a particular social class, wealth, good looks and other external factors!

    Sviđa mi se

  2. Litero napisao:

    odličan prijevod!

    Sviđa mi se

  3. vesna napisao:

    Ma kako!? ma ne!
    Nisam uzela tvoj, jer sam shvatila da njime nisi zadovoljna, pa da mi ne zamjeriš.

    Sviđa mi se

  4. vesna napisao:

    Ni sekunde?! 🙂 Do sad mi je jedinica za laganje bila mrvica, sad ću preuzeti laganje u sekundama :-))))

    Sviđa mi se

Komentiraj

