Sberbank

Opomena

Pregledom knjigovodstvene dokumentacije utvrdili smo da po kreditu broj 204651 kojeg ste korisnik postoji dospjelo a neplaćeno dugovanje u iznosu 2215,57 kn.

(…)

Podebljanim slovima: Ujedno vas obavještavamo da ćemo u slučaju neizvršavanja obveza biti prinuđeni poduzeti prinudne mjere naplate kredita aktiviranjem svih raspoloživih instrumenata osiguranja svih sudionika po kreditu.

Sramota! Uredno plaćamo, i to i prije prvoga u mjesecu. Ne znam kakav je to dug, ne piše. Ne piše ni kad je bio taj “pregled knjigovodstvene dokumentacije”. Ne piše ništa iz čega bi čovjek išta shvatio. Počnem pisati odgovor:

Poštovani,

još nas samo jedna rata dijeli od završetka otplate sedmogodišnjeg kredita. I umjesto da nas izvijestite o točnom iznosu preostalog duga, pa i da nam pristojno zahvalite na ispunjenom ugovoru, vi nam šaljete prijeteću poruku!

Pogledam tko nam je poslao opomenu, na koga ću nasloviti svoje pismo, ali. U toj banci nema ljudi, pismo nam je poslalo ovo:

Sberbank d.d. Rana naplata kredita stanovništva. Zar ne zvuči kao “ekipa za rano otkrivanje raka”? Rano nas otkriju i na vrijeme unište, da ne preživi nijedna stanica.

Nemoć, grize me nemoć.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na Sberbank

  1. aleksandranm napisao:

    o boze, draga. pa ti si zivela u dobu sedam mrsavih krava…valjda ce stici uskoro i neka debela 🙂

    Sviđa mi se

  2. Ligia Luckhurst napisao:

    A da preradimo tvoj odgovor:
    Poštovani,
    prema dokumentaciji koju posjedujemo, samo nas jedna rata dijeli od završetka otplate sedmogodišnjeg kredita broj……………………..(pronadi broj i upisi ga). Koliko nam je poznato, sve smo prethodne rate uredno i na vrijeme isplatili. Da li je rijec o istom kreditu ili o cemu drugome? Ako nije rijec o istom kreditu, obavijestite nas, molim vas, kada smo podigli kredit broj 204651, na koliku svotu i u koju svrhu? Koliko jos moramo otplatiti i koji je dan u svakom mjesecu dan isplate?
    U ocekivanju detaljnih informacija, unaprijed se zahvaljujem,
    S postovanjem,
    Vesna C-T

    Daj im posla! 🙂

    Sviđa mi se

  3. Sizif napisao:

    Ako si slučajno sačuvala uplatnice tog kredita, ili ako si sačuvala njihove periodične izveštaje o stanju otplaćenih rata i koliko još treba d aplatiš, odnesi im to i dokaži da si otplatila. To bi bio najbrži i najsigurniji način. Želim ti sreću.

    Sviđa mi se

  4. Podržavam savet Ligia Luckhurst. Nekako ih ta pisma uvek “pomere”.

    Sviđa mi se

  5. tanjat napisao:

    Čoveče, podsećaš na Orvela u najmanju ruku! 🙂 Bolje piši o Strahu i Nadi. To mi se više sviđa. 🙂

    Sviđa mi se

  6. vesna napisao:

    :-)))))))))))))))))))))))))

    Sviđa mi se

Komentiraj

