Život je veći od muke

Neki su ljudi bili prevareni, prodali su lijepu veliku kuću, koja je bila sve što su posjedovali, prevarantu od kojega nisu dobili ni desetinu dogovorene cijene. To im je promijenilo planove: preseljenje u drugi grad, promjenu posla, školovanje djeteta. Promijenilo im je i način života, morali su živjeti mnogo skromnije. Vrijeme, snagu i preostali novac trošili su samo na jedno: kako preko suda dobiti ono što im pripada. Mislili su samo na to, to ih je promijenilo.

Čitav život sveo im se na to.

Jedna žena bila je teško bolesna. Ljudi oko nje znali su da već umire, ali je ona živjela kao i kad je bila zdrava, kovala planove za drugi dan, tjedan, mjesec, Uskrs, ljeto, za nagodinu. Nije dala da joj život postane bolest, bolest je bila samo pojava u njezinom ukupnom životu. Tako je bilo sve dok nije umrla,  a nije dugo živjela, bolest je bila gadna i brza. Važno je da joj se do kraja život nije sveo na bolest.

Nikad se život, sve dok traje, ne smije svesti na muku. Život je uvijek veći od muke.

Ta žena bila je moja mama.

Oglasi

O autoru vesna

Zemljanka, ljudska vrsta, ženski rod. Imam dvoje mladunaca. Objavila dva romana. Radim kao urednica obiteljskih filmova na tv. Imam nekoliko nedovršenih rukopisa. Ne živim od pisanja, ni od plaće, nego od dopuštenih a neželjenih minusa. Nisam član nijednog društva (književnika, pisaca, novinara) i nijedne udruge (čak ni sindikata) osim udruge Franak. Ne žalim se što sam zbog kredita u švicarcima pala u bijedu i neizvjesnost, naprotiv, zahvalna sam (Univerzalnoj inteligenciji, Bogu, onome tko me projicirao...) što sam dobila nevolju koju mogu podnijeti, a ne nešto čega me je strah.
Ovaj unos je objavljen u Agonada (vremenska jedinica za životnu muku). Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na Život je veći od muke

  1. Za mamu: Počivala u miru.

    Za sve nas: Kada je najteže dozivamo svoje mame (na ovaj ili onaj način).

    Sviđa mi se

  2. Negoslava napisao:

    Nikad se život, sve dok traje, ne smije svesti na muku.
    Izdvojena misao koju ću upamtiti… i ponavljati.

    Sviđa mi se

Komentiraj

